فن یخچال فریزر, نمایندگی ساید و یخچال

فن ساید بای ساید

فن ساید بای ساید

[av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” row_boxshadow=” row_boxshadow_color=” row_boxshadow_width=’10’ custom_margin=” margin=’0px’ mobile_breaking=” border=” border_color=” radius=’0px’ padding=’0px’ column_boxshadow=” column_boxshadow_color=” column_boxshadow_width=’10’ background=’bg_color’ background_color=” background_gradient_color1=” background_gradient_color2=” background_gradient_direction=’vertical’ src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ highlight=” highlight_size=” animation=” link=” linktarget=” link_hover=” title_attr=” alt_attr=” mobile_display=” id=” custom_class=” aria_label=” av_uid=”]

[av_textblock size=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” av_uid=’av-kcojngx8′ admin_preview_bg=”]
وظیفه فن یخچال و فن ساید بای ساید این است که باعث جابه جایی هوا میشود به صورتی که هوای گرم را از بین می برد و باعث خنک سازی می گردد و موجب گردش هوای خنک در یخچال می گردد ، امروز در یخچالهای تولید جدید 4 فن یخچال استفاده می شود.

، فن های قدیمی با ولتاژ برق شهری کار می کردند و تک ولتاژ بودند و در صورت روشن شدن یخچال و کارایی این فن ها به صورت حداکثری بود ، اما در فن هایی که در یخچال های جدید تعبیه شده است برد الکترونیک یخچال وظیفه کنترل قدرت جریان باد را بر عهده دارد.

بررسی عملکرد فن یخچال فریزر

اگر فن دستگاه شما از عملکرد مناسبی برخوردار باشد، یخچال فریزر به آرامی و بدن صدا کار می‌کند، اما اگر عملکرد فن دچار مشکل شده باشد، در طول روز و یا هنگام شب صداهای ناهنجاری که از یخچال فریزر به گوش می‌رسد می‌تواند بسیار آزاردهنده باشد.

از این رو در صورتی که صداهای نا به هنجار از فن ساید بای ساید دریافت کردید، سریعاً با نمایندگی مجاز یخچال فریز تماس بگیرید، تا کارشناسان فنی در اسرع وقت به محل اعزام شوند و فرآیند عیب یابی و تعمیر فن را به انجام برسانند.

فن وظیفه خنک کردن موتور یخچال و گاز خنک کننده را بر عهده دارد و در صورتی که فن  از کار بیفتد، امکان نیم سوز شدن موتور یخچال و اختلال در عملکرد صحیح یخچال وجود دارد. از این رو در صورتی که صداهای ناهنجار از فن ساید به گوش می‌رسد، سریعاً یخچال را از برق بکشید و با تعمیرگاه مجاز یخچال فریزر تماس بگیرید، تا کلیه ایرادات احتمالی برطرف شود و یخچال فریزر همانند روز اول قابل استفاده باشد.

برای بررسی ایرادات اصلی فن ساید بای ساید باید موارد زیر را بررسی نمود:

  • آیا می توانید صدای فن را بشنوید؟ اگر صدای فن از داخل شنیده نشود به احتمال زیاد ایراد فنی در عملکرد آن اختلال ایجاد کرده که می توانید از طریق تماس با متخصصان ما در تک ریپیر  نسبت به تعمیر آن اقدام نمایید.
  • آیا فن زمانی که درهای یخچال بسته می شوند از کار می افتد؟ (اصولا از کار افتادن فن باید زمانی که درهای یخچال ساید بای ساید باز هستند صورت گیرد، یعنی زمانی که درهای یخچال بسته می شود، فن باید شروع به کار نماید)
  • سعی کنید که صدای روشن و خاموش شدن فن را هنگامی که در یخچال باز و بسته می شود بشنوید تا از این طریق صحت عملکرد آن را بررسی نمایید.
  • در هنگام گوش دادن به صدای فن، صدای موتور کمپرسور یخچال ممکن است شما را گیج کند، برای رفع این مشکل به قسمت فن فریزر گوش دهید و نه یخچال! این کار  باید به شما بگوید که آیا فن فریزر در حال کار است یا خیر.
  • اگر می توانید صدای آن را بشنوید فن در حال کار است و  شاید هیتر یخ زدایی یخچال باعث مشکل در عملکرد آن شده است.
  • اگر قادر به شنیدن فن در حال کار نیستید، یا فن فریزر از کار افتاده یا مدار کنترل فن دچار مشکل شده است.
  • در صورت خاموش بودن پنل پشتی و پنل فن، هنگام باز کردن درب یخچال چرخش فن را بررسی نمایید.
  • اکیدا توصیه می کنیم در خصوص نداشتن اطلاعات فنی کافی اقدام به تعمیر خودسرانه قسمت های الکتریکی یخچال ساید بای ساید نکنید و کار را به متخصصین ما در تک ریپیر بسپارید.

[/av_textblock]

[/av_one_full][av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-hqz4hc’]

[av_image src=’https://takrepair.com/wp-content/uploads/فن-یخچال.jpg’ attachment=’19817′ attachment_size=’full’ copyright=” caption=” styling=” align=’center’ font_size=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#000000′ overlay_text_color=’#ffffff’ animation=’no-animation’ hover=” appearance=” link=” target=” title_attr=” alt_attr=” id=” custom_class=” av_element_hidden_in_editor=’0′ av_uid=’av-gac6w0′ admin_preview_bg=”][/av_image]

[/av_one_full][av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-dq62q8′]

[av_textblock size=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” av_uid=’av-brtpls’ admin_preview_bg=”]

صدای بلند فن  یخچال فریزر

در صورتی که از فن یخچال فریزر صدای بلندی به گوش برسد، ممکن است موتور فن اواپراتور دچار مشکل شده باشد، این بخش از فن دارای موتوری است که هوا را در اطراف اواپراتور به جریان می‌اندازد، تا این قسمت خنک شود.

هنگام استفاده مداوم از یخچال، موتور فن اواپراتور فرسوده می‌شود و نیاز به تعویض و یا روغن‌کاری موتور فن اواپراتور وجود خواهد داشت. در صورتی که این قسمت از فن فریزر با مشکل مواجه شده باشد، صدای بلند تق تق فن به گوش خواهد رسید.

تعمیر پره های فن

در صورتی که در هنگام کار کردن یخچال فریزر صدایی مانند وز وز به گوش برسد، امکان دارد که پره‌های فن آسیب دیده باشند و به خوبی نتوانند هوا را در اطراف اواپراتور یخچال به گردش در بیاورند و آن را خنک کنند.

در صورتی که فن کندانسور یا فن اواپراتور یخچال فریزر آسیب دیده باشد، سیسم پیچی‌ها و اواپراتور دستگاه خنک نمی‌شوند و دستگاه انرژی بیشتری جهت خنک سازی قسمت‌های مربوطه استفاده می‌کند. از این رو بعد از مشاهده هر گونه صدای غیر طبیعی سریعاً یخچال فریزر را از برق خارج کنید و نسب به تعمیرات فن و یخچال فریزر خود اقدام نمایید.

تعمیرات فن ساید بای ساید نیاز به تخصص و تجربه کافی در این زمینه دارد، از این رو این امر را به کارشناسان فنی نمایندگی واگذار کنید و از انجام تعمیرات خودسرانه و مبتدی جدا پرهیز نمایید، زیرا در صورت انجام تعمیرات ناقص فن ، ممکن است قطعات درونی یخچال دچار مشکل شوند و در اثر تحمل فشار بیش از حد، موتور یخچال آسیب ببیند و یخچال فریزر دیگر همانند روز اول قابل استفاده نباشد.
[/av_textblock]

[/av_one_full][av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-as325s’]

[av_image src=’https://takrepair.com/wp-content/uploads/فن-ساید-بای-ساید.jpg’ attachment=’19821′ attachment_size=’full’ copyright=” caption=” styling=” align=’center’ font_size=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#000000′ overlay_text_color=’#ffffff’ animation=’no-animation’ hover=” appearance=” link=” target=” title_attr=” alt_attr=” id=” custom_class=” av_element_hidden_in_editor=’0′ av_uid=’av-9e0agw’ admin_preview_bg=”][/av_image]

[/av_one_full][av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-7heifk’]

[av_textblock size=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” av_uid=’av-6hoaf4′ admin_preview_bg=”]
محل مناسب قرار دادن یخچال فریزر

محل استقرار دستگاه یخچال فریزر را طوری انتخاب فرمایید که در صورت بروز حادثه بتوانید سریعا سیم آن را از برق قطع نمایید.

یخچال را در معرض گرما، نور مستقیم آفتاب و رطوبت قرار ندهید.

جهت جلوگیری از لرزش در حین کار، دستگاه یخچال فریزر می‌باید تراز باشد.

دمای محیط نصب نبایستی زیر 5 درجه سانتیگراد باشد. در غیر اینصورت روی کارکرد یخچال فریزر تاثیر می‌گذارد.

در صورت آسیب دیدگی، کابل برق می‌باید توسط سرویسکار مجاز یا کارخانه سازنده تعویض گردیده تا از بروز خسارت جلوگیری به عمل آید.

از دستکاری و یا افزایش طولی سیم برق خودداری فرمایید. این کار احتمال بروز آتش سوزی و یا برق گرفتگی را بهمراه خواهد داشت.

یخچال را در مجاورت دستگاه های حرارت زا همچون گاز، شوفاژ و آب گرمکن قرار ندهید.

برای جریان یافتن مناسب هوا، لوله های پشت یخچال فریزر خود را حداقل سالی دوبار گردگیری کنید.

از قرار دادن غذاهای داغ در یخچال خودداری کنید.

مرکز تعمیرات یخچال فریزر

تعمیرگاه مجاز از قطعات فابریک استفاده می‌کند، تا هماهنگی لازم بین قطعات مجدداً برقرار شود و یخچال فریزر از عملکرد مناسبی جهت استفاده برخوردار باشد.

اگر قصد دارید که خدمات سرویس، عیب یابی و یا تعمیرات فن یخچال فریزر را دریافت کنید، هم اکنون با شماره تلفن۴۴۲۸۷۹۹۳ تماس بگیرید و درخواستتان را ثبت کنید، تا بتوانید خدمات مورد نظرتان را در اسرع وقت دریافت نمایید.

با پر کردن فرم زیر و شرح خرابی فن دستگاهتان کارشناسان ما در کوتاه ترین زمان با شما تماس میگیرند تا تکنسین مربوطه را برای تعویض یا تعمیر فن به محل مورد نظرتان اعزام کنند:

02144287993

02177166615

[gravityform id=”5″ title=”true” description=”false” ajax=”true”]
[/av_textblock]

[/av_one_full][av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-4x4ytc’]
[av_image src=’http://takrepair.com/wp-content/uploads/بنر-شماره-44-و-77-3.jpg’ attachment=’3742′ attachment_size=’full’ align=’center’ styling=” hover=” link=” target=” caption=” font_size=” appearance=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#000000′ overlay_text_color=’#ffffff’ animation=’no-animation’ admin_preview_bg=” av_uid=’av-2lxfb4′][/av_image]
[/av_one_full]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *