تعمیر یخچال یخساران, یخچال فریزر

تعمیر یخچال یخساران

تعمیر یخچال یخساران- تعمیرات یخچال یخساران

[av_textblock size=’16’ av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” av_uid=’av-bwhdpw’ admin_preview_bg=”]

مرکز تعمیر یخچال یخساران

تعمیر یخچال یخساران با توجه به به روز شدن تکنولوژی های موجود در تولید، کاری بسیار دشوار و از توان افراد عادی خارج است. به همین خاطر است که مرکز تعمیرات یخچال یخساران راه اندازی شده و خدمات متعددی را در این حوزه ارائه می دهد.

با توجه به افزایش روز افزون فناوری ها در این حوزه استفاده از کارشناسان متخصص در تعمیر یخچال یخساران به یک ضرورت تبدیل شده است و برای کاهش آسیب های احتمالی به دستگاه می بایست از آن ها به شیوه ای درست استفاده نمود.

همه ی کسانی که به نوعی برای تعمیرات یخچال یخساران اقدام می کنند، هیچ اطلاعات و پیش زمینه ای در این باره ندارند و به همین دلیل ممکن است در انتخاب مرکز تعمیر یخچال یخساران دچار مشکل شوند.

از این رو همواره توصیه می شود تا برای تعمیرات یخچال یخساران از مراکز معتبر استفاده نمود.

این مراکز از مهارت و تخصص کارشناسان خود استفاده می نمایند تا به بهترین شکل تعمیر انجام شود.

بسیاری از خدمات تخصصی تعمیر یخچال یخساران نتایج مفیدی را برای مشتریان ایجاد می کند و به همین خاطر است که رضایت آن ها را به همراه می آورد.
[/av_textblock]

[av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-1pz5fo’]

[av_image src=’https://takrepair.com/wp-content/uploads/تعمیرات-یخچال-یخساران.jpg’ attachment=’19540′ attachment_size=’full’ copyright=” caption=” styling=” align=’center’ font_size=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#000000′ overlay_text_color=’#ffffff’ animation=’no-animation’ hover=” appearance=” link=” target=” title_attr=” alt_attr=” id=” custom_class=” av_element_hidden_in_editor=’0′ av_uid=’av-ghpdt0′ admin_preview_bg=”][/av_image]

[/av_one_full][av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-eofuh0′]

[av_textblock size=’16’ av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” av_uid=’av-bwhdpw’ admin_preview_bg=”]

سوالات متداول درباره یخچال فریزر یخساران

  • آیا برای حمل و نقل یخچال فریزر می توان آن را به صورت افقی حمل کرد؟

بله برای حمل نقل می توان یخچال را افقی حمل کرد ولی باید این نکته را در نظر داشت که با حمل کردن یخچال به صورت افقی روغن داخل کمپرسور از داخل کمپرسور خارج می شود و پس از حمل و نقل باید قبل اتصال به برق چند ساعتی به صورت ایستاده بماند.

  • علت گرم شدن داخل یخچال فریزر یخساران چیست؟

    بعضی اوقات برای افراد پیش آمده که بخش فریزر یخساران خنک می باشد و سرمادهی خودش را دارد، در حالیکه یخچال اینگونه نیست و نه تنها سرمایی ندارد و خنک نیست، بلکه بخش داخلی یخچال گرم است.  سرد نکردن یخچال یخساران و داشتن حالت گرما در بخش های داخلی و محفظه‌ها، می‌تواند بر اساس، خراب شدن موتور فن، نشت گاز، ترموستات، کمپرسور و لاستیک دور درب یخچال باشد. این عوامل مهمترین دلایل گرمای داخلی یخچال می باشد که با تعمیر و سرویس آنها می توانید مشکل خنک نکردن یخچال یخساران را حل کنید.

  • چرا مواد غذایی موجود در قسمت یخچال یخ می زنند ولی در فریزر آن نه؟

این مشکل زمانی اتفاق می افتد که درب یخچال برای مدت طولانیی باز نشده باشد. در این زمینه نیازی به تعمیر یخچال نیست و باید با چند بار باز و بسته کردن درب یخچال از سرد شدن بیش از حد قسمت پایینی یخچال جلوگیری شود. از این بابت گفته می شود که نیازی به تعمیر یخچال نیست که این امر کاملا طبیعی است و با بسته ماندن بیش از حد درب یخچال دمای قسمت های پایینی نیز به حد یخ زدگی میرسد و تنها راه حل آن باز کردن درب یخچال برای چند بار است.

  • در عین حالی که یخچال فریزر من کهنه نیست ولی زود خراب می شود چرا؟

باید این نکته را در نظر داشت که هر وسیله الکتریکی عمر مفیدی دارد و بعد از گذر از این عمر مفید کم کم از کار می افتد. عمر مفید اکثر وسیله های الکتریکی 8 تا 12 سال است که در صورت استفاده درست از آن و کمک گیری به موقع از متخصص تعمیر یخچال فریزر می توان این عمر مفید را تا 10-20 سال افزایش داد. ولی چیزی که مهم است این است که هر وسیله ای یک روز دچار مشکل می شود و در صورت خرابی یخچال نیز باید با مراجعه به نمایندگی تعمیرات یخچال یخساران این خرابی را به آن ها گزارش داده از خدماتی که در اختیار مشتریان می گذارند استفاده کرد.

  • لاستیک دور درب یخچال فریزر یخساران

    لاستیک دور درب یخچال فریزر یخساران نقش مهمی در کیفیت و نگهداری مواد غذایی دارد. همچنین بر کارایی یخچال یخساران و طول عمر دستگاه نیز بسیار موثر است. منتها با استفاده طولانی مدت و به مرور زمان، لاستیک دور درب دچار پوسیدگی و پارگی می شود که منجر به ورود هوای گرم به داخل و خروج هوای سرد می شود، از این رو بخش داخلی یخچال یخساران را گرم می کند. در این مواقع می توانید با تعویض لاستیک دور درب یخچال یخساران ، ایراد گرما را حل کنید.

سرویس سالیانه توسط متخصصان نمایندگی تعمیر یخچال یخساران نیز در طولانی شدن عمر یخچال تاثیر دارد
[/av_textblock]

[/av_one_full][av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-12ellg’]

[av_image src=’https://takrepair.com/wp-content/uploads/تعمیر-یخچال-یخساران.jpg’ attachment=’19545′ attachment_size=’full’ copyright=” caption=” styling=” align=’center’ font_size=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#000000′ overlay_text_color=’#ffffff’ animation=’no-animation’ hover=” appearance=” link=” target=” title_attr=” alt_attr=” id=” custom_class=” av_element_hidden_in_editor=’0′ av_uid=’av-8hc2yc’ admin_preview_bg=”][/av_image]

[/av_one_full][av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-73dtas’]

[av_textblock size=’16’ av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” av_uid=’av-6hik90′ admin_preview_bg=”]

تعمیرات یخچال یخساران

بخش مهمی از کار تعمیرات یخچال یخساران، در منزل مشتریان انجام می شود و به همین دلیل نیاز به رفت و آمد به مرکز تعمیر یخچال یخساران وجود ندارد.

این خدمات با کارشناسان متخصص و تجهیزات بسیار تخصصی انجام می شود و با نتایج خوب می تواند به بهترین شکل سطح کیفی خدمات را ارتقا دهد.

البته باید توجه نمود که خدمات تعمیرات یخچال یخساران به این شیوه نیاز به حمل لوازم خانگی را کاهش می دهد و آسیب های کمتری به دستگاه ها وارد می شود.

همچنین میزان نظارت و بررسی افراد روی کار کارشناسان افزایش خواهد یافت.

یکی از خدمات تخصصی مراکز تعمیر یخچال یخساران، استفاده از مشتریان برای نقص یابی می باشد.

مشتریانی که با مرکز تعمیرات یخچال یخساران تماس می گیرند می توانند با مشاوران این مرکز صحبت کرده و مشکلات یخچال خود را بیان کنند.

این مشاوران هستند که با سوالات تخصصی خود می توانند عیب یابی دستگاه را انجام داده و کارشناسان خود را با تجهیزات کامل تری به محل اعزام کنند.

البته بیشتر نتایجی که از این راه برای تعمیر یخچال یخساران بدست می آید به کاهش زمان تعمیرات یخچال یخساران منجر می شود و به همین خاطر مورد توجه مشتریان و مراکز تعمیر قرار گرفته است.

نیاز به حضور در مرکز تعمیر یخچال فریزر با شیوه های بیان شده وجود ندارد و می توان بدون نیاز به حضور در محل، با شماره تماس های انتهای مقاله تماس گرفت و کار تعمیرات یخچال یخساران را انجام داد.

در این شیوه زمان تعمیر به کمتر از چند ساعت تقلیل می یابد و مشتریان بهتر می توانند زمان خود را مدیریت نمایند.

همچنین تعهد و مسئولیت پذیری مراکز تعمیر یخچال یخساران منجر به ارائه ی ضمانت نامه ای پس از تعمیر می گردد که مشتریان را از بابت کار و کیفیت آن آسوده خاطر می کند.

با پر کردن فرم زیر و شرح خرابی دستگاه خود کارشناسان ما با بررسی مشکل یخچال فریزر شما تکنسین مربوطه را برای تعمیر به محل مورد نظرتان اعزام میکنند:

شماره تماس:

شمال 22737566-021 

شرق 77166615-021

[gravityform id=”5″ title=”true” description=”false” ajax=”true”]
[/av_textblock]

[/av_one_full]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *