تعمیر کولر گازی میتسوبیشی

تعمیر کولر گازی میتسوبیشی

تعمیر کولر گازی گری

تعمیر کولر گازی میتسوبیشی و نمایندگی کولر گازی میتسوبیشی

مرکز تعمیر کولر گازی میتسوبیشی یکی از مراکز انجام تعمیرات در نمایندگی کولر گازی میتسوبیشی در تهران آماده ارائه خدمات به همشهریان عزیز تهرانی می باشد. شما تهرانی های عزیز در هر نقطه از تهران که هستید می توانید خدمات

حضوری را در تمامی روزهای هفته و به صورت روزانه از ما دریافت کنید. کارشناسان خیره ما با تجربه بالایی که دارند، نمایندگی کولر گازی میتسوبیشی را با بهترین کیفیت و در اسرع وقت به شما پایتخت نشینان عرضه می کند.

کولرهای گازی میتسوبیشی در انواع مختلفی در بازار موجود می باشد که مردم بسته به نیازشان و محیط زندگی و یا محل کاری و بودجه ای که در دست دارند ممکن است به تهیه و خریداری هر یک از آنها مبادرت ورزند. اما نگران تعمیر کولر گازی

میتسوبیشی از هر نوعی که می باشد، نباشید. تیم تخصصی ما با گذراندن دوره های تخصصی مختلف و داشتن تجربه و تخصص کافی در زمینه تعمیرات موجود در نمایندگی کولرگازی میتسوبیشی ارائه هر یک از خدمات را به صورت مادام العمر تضمین می کند.

تعمیر کولر گازی میتسوبیشی

تعمیر کولر گازی میتسوبیشی

مشکلاتی که در  مرکز تعمیر کولر گازی میتسوبیشی انجام می شوند

از اینجا به بعد می خواهیم به بررسی هر یک از مشکلات و خرابی هایی که ممکن است در کولرهای گازی میتسوبیشی به وجود آید بپردازیم. با مشاهده هر یک از این مشکلات بهترین کار این است که در اولین فرصت با مرکز نمایندگی کولر گازی میتسوبیشی تماس گرفته و مشکل را جدی بگیرید.

 آیا کوکر شما به یکباره شروع به خاموش و روشن های متوالی کرده و به حالت ثابت روشن و یا خاموش نمی رود؟

این یکی از مشکلاتی است که ممکن است شما با آن روبرو شوید و با روشن نماندن کولر و گرم شدن جو داخلی ساختمان می تواند بیش از آنچه که باید مشکل ساز شود. این مشکل بیشتر ناشی از مشکل برد الکتریکی و داخلی کولر می باشد که با وجود یک رطوبت و یا برخی اشکالات در برد الکتریکی به چنین مشکلی برخورد کنید.

 آیا از قسمت داخلی و قاب کولر آب می چکد؟

با چکیدن آب از قسمت داخلی کولر و قاب آن، ممکن است شما با مشکلاتی از قبیل گذاشتن ظرف و جمع آوری آب روبرو شوید که ممکن است برای روزهای اول کار سختی به نظر نرسد اما این کار با ادامه پیدا کردن و یا فراموش کردن می تواند رفته رفته مشکلات دیگری را به وجود آورد و کار شما را دو برابر کند. این مشکل تقریبا ناشی از تجمع برخی رسوبات و خاک در مسیر کانال ورودی کولر می باشد که با پر شدن آن، آب از قسمت های داخلی شروع به خارج شدن می کند.

 آیا کولر خاموش می شود و باعث قطعی برق می شود؟

این مشکل تا حدودی به قسمت بالایی و قطعه دوم کولر که خارج از منزل نصب می شود، باز می گردد و از آنجایی که باعث قطعی برق می شود، بنابراین مشکل بزرگتر از آن است که می اندیشید و نیاز به بررسی بیشتری دارد. این مشکل ممکن است بر اثر یک اتصالی در برخی از قسمت های موتور خارجی به وجود آید.

 کولر باد گرم می دهد و سیستم سرمایش به طور کلی از کار افتاده است؟

این مشکل بیشتر در شرایطی که دمای هوا بالا می باشد، به وجود می آید و با گرمتر شدن هوا می تواند بیش از آنچه که باید مشکل باشد. این مشکل تا حدودی می تواند ناشی از خراب شدن فن و یا خرابی در خازن و یا برخی از قطعات داخلی  باشد.

 کولر شما در یک یا دو سال گذشته سرویس نشده است؟

عدم سرویس کولر پس از یک سال خاموشی می تواند کولر را با مشکلات بسیاری روبرو کند، زیرا قسمت خارجی کولر در معرض خاک، باران، گرما و گرد و غبار قرار داشته و پس از یک سال نیاز به یک سرویس و بررسی دارد و پس از آن روشن شود. عدم سرویس کولر گازی میتسوبیشی می تواند کارکرد کولر را تغییر دهد. شما برای انجام سرویس کولر می توانید با مرکز تعمیر کولر گازی میتسوبیشی تماس گرفته و نسبت به انجام سرویس و بررسی های لازم در زمینه تعمیر کردن در نمایندگی کولر گازی میتسوبیشی اقدام نمایید.

نحوه ارائه خدمات توسط تعمیر کولر گازی میتسوبیشی

اما در مورد نحوه ارائه خدمات توسط ما در مرکز تعمیر کولرگازی میتسوبیشی به این صورت است که کارشناس و یا متخصص پس از دریافت تماس شما، مشکل را بررسی نموده و پرداختن به نمایندگی کولرگازی میتسوبیشی شما را در اولویت قرار می دهد، به طوری که در همان روز به محل کار و یا محل زندگی شما مراجعه نموده و نسبت به رفع مشکل مبادرت می ورزد.

کارشناس تعمیر کولرگازی میتسوبیشی پس از دریافت شما، با در دست داشتن تجهیزات کافی به محل کار و یا محل زندگی شما مراجعه خواهد نمود تا بررسی ها و عیب یابی های لازم را روی کولر گازی شما انجام دهد. پس از انجام این بررسی ها، میزان نمایندگی کولر گازی میتسوبیشی مورد نیاز را به شما اطلاع خواهد داد و در صورت رضایت شما کار خود را آغاز خواهد کرد.

نمایندگی کولر گازی میتسوبیشی

نمایندگی کولر گازی میتسوبیشی

به برخی از ارور های کولر گازی میتسوبیشی می پردازیم ک شامل:

ارورA0  در کولر میتسوبیشی:مشکل در دستگاه تهویه

رفع عیب ارور:ابتدا باید قطعات متصل به دستگاه تهویه بررسی شود اگر تعمیر نشد باید قطعات را تعویض و دوباره دستگاه راه اندازی کنید.

ارور A2 در کولر گاز میتسوبیشی :که خطای سخت افزاری

رفع عیب ارور:باید قسمت سخت افزاری را بررسی و خطاهای احتمالی در برد را چک کرد .

ارور A3 در کولر گازی میتسوبیشی:در انتقال داده ها رخ می دهد.

رفع عیب ارور:هیچ داده ای را نمی توان در مدت 8 دقیقه انتقال داد اتصالات را چک کنید.

ارور A6 در کولر گازی میتسوبیشی:به وسیله مشکلات جریان متناوب صورت میگیرد.

رفع عیب ارور: ارتباطی ای را که  با پردازشگر مرتبط است، رفع کنید تا ولتاژ خالص وارد دستگاه شود.

ارور A7 در کولر گازی میتسوبیشی :عدم سیگنال دهی در دستگاه

رفع عیب ارور : محدوده ی انتقال سیگنال که با سیم کشی انجام شده است چک کنید.

ارور A8 در کولرگازی میتسوبیشی:مشکل در انتقال از واحد اصلی اتفاق می افتد.

رفع عیب ارور:محدود سیم کشی را چک کنید چون ممکن است محدوده فرسوده یا اتصال به درستی انجام نشده باشد.

ارور E4 و E3 و E2 و E1 در کولر گاز میتسوبیشی:  به وضیعت سیستم کنترل از راه دور مربوط است.

رفع عیب ارور:سیم کشی فضای داخی چک شود.

ارور E6  کولر گازی میتسوبیشی:خطای اتصالی داخلی

رفع عیب ارور:  عمدتا ناشی از واحد فضای باز است که قبل از واحد داخلی کار می‌کند.  تخلیه پمپ با برنامه‌ریزی به S۱ و S۲ باعث تداخل می‌شود.

در صورت هرگونه مشکل جزئی و کلی و مشاهده ارورهای دیگر با نمایندگی های مجاز شرکت تک ریپیر که اطلاعات و تخصص به روز در زمینه تعمیر کولر گازی میتسوبیشی دارند هماهنگی لازم را انجام داده تا در کوتاه ترین زمان ممکن به محل مورد نظر شما مشتریان عزیز اعزام گردند.

جهت تعمیر کولر گازی میتسوبیشی خود و مشاوره رایگان با شماره های زیر تماس بگیرید  و یا فرم زیر را پر کرده تا تکنسین های شرکت با شما تماس بگیرند و برای
هماهنگی به منزل شما بیایند.

شماره های تماس:

02177166615

02122737566

[gravityform id=”5″ title=”true” description=”false” ajax=”true”]

2 thoughts on “تعمیر کولر گازی میتسوبیشی

  1. sklep online گفت:

    Wow, marvelous weblog format! How long have you been blogging for?

    you make blogging glance easy. The overall glance of your web site is fantastic, as smartly as the content material!
    You can see similar here sklep internetowy

  2. Margarette.K گفت:

    I was reading through some of your posts on this internet site and I believe this web site is
    really instructive! Keep on putting up.Blog monetyze

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *