تعمیر کولر گازی جنرال گلد

تعمیر کولر گازی جنرال گلد

تعمیرات کولر گازی جنرال گلد

نمایندگی تعمیر کولر گازی جنرال گلد ، تعمیرات کولر گازی جنرال گلد

تعمیرات کولر گازی جنرال گلد در تهران را به دست تکنسین های خبره نمایندگی  تعمیر اسپیلت جنرال گلد بسپارید تا   مطمئن باشید مشکلی برای دستگاه شما پیش نمی آید و تشخیص صحیح مشکل دستگاه شما و تعمیر آن دستگاه مثل روز اول کار خواهد کرد.

نمایندگی کولر گازی جنرال گلد با وجود کارشناسان فنی زبده و شعبه‌های متعددی که در سرتاسر شهر دارد خدماتی مانند نصب و جابجایی یا سرویس و تعمیرات کولر گازی را در اسرع وقت به مشتریان عرضه می‌کند.

کافی است با نزدیک‌ترین شعبه مرکز تعمیرات تماس بگیرید تا تعمیرکاران این مرکز در محل حضور پیدا کنند و خدمات مد نظرتان را ارائه دهند.  بنابراین حتی اگر روزهای تعطیل کولر گازی جنرال گلد دچار مشکل شده باشد با اولین تماس می‌توانید نسب به عیب یابی و  تعمیر اسپیلت جنرال گلد آن اقدام کنید.و تعمیر کاران ما در کوتاه ترین زمان ممکن خود را به محل مورد نظر میرسانند.

نمایندگی تعمیر کولر گازی جنرال گلد

تعمیرات کولر گازی جنرال گلد

روند خدمات دهی در تعمیر کولرگازی جنرال گلد باعث شده تا مشتریان زیادی به شرکت تک ریپیر مراجعه نمایند. یکی از این خدمات حضور کارشناسان در منزل مشتریان می باشد. با افزایش ترافیک های شهری و جمعیت درون تهران، امکان حمل و جا به جایی کولر گازی بسیار کم شده است و افراد قادر نخواهند بود تا برای تعمیر کولر گازی یا دریافت خدمات از نمایندگی تعمیر کولرگازی از این روش استفاده و به مرکز مراجعه کنند. از این رو نمایندگی تعمیر کولر گازی جنرال گلد توانسته با اعزام کارشناس به محل این مشکل را بر طرف نماید.

همانطور که در ابتدا به شما عرض کردیم، مرکز تعمیر آماده ارائه خدمات تعمیرات کولر گازی جنرال گلد به صورت حضوری بوده و شما در هر نقطه از شهر تهران می توانید از این خدمات بدون محدودیت بهره مند شوید. فقط کافی است یک تماس با کارشناس فنی مرکز ما برقرار کنید تا در کوتاهترین زمان ممکن، بهترین خدمات تعمیرات کولر گازی جنرال گلد را دریافت کنید. کارشناسان نمایندگی تعمیر کولر گازی جنرال گلد دوره های تخصصی تعمیرات کولر گازی جنرال گلد را گذرانده و مهارت بالایی در انجام اینگونه تعمیرات را دارند که در تلاش هستند تا به شما بهترین و برترین خدمات را ارائه دهند.
کارهای شما پس از تماس در همان روز و به صورت حضوری در محل کار و یا محل زندگی شما ارائه می شود. بنابراین کار شما به روز دیگری سپرده نخواهد شد، به ویژه در فصل گرما که هوا بسیار گرم می باشد تحمل گرما و خرابی کولر امری امکان ناپذیر است

انواع کولر گازی که توسط مرکز تعمیرات کولر گازی تعمیر میشود

کولرهای گازی در انواع مختلفی در بازار و خانه ها استفاده می شوند. مرکز تعمیرات کولر گازی انواع کولر گازی از قبیل موارد زیر را تعمیر می کند:
⦁ کولرهای گازی پنجره ای
⦁ کولرهای گازی پرتابل
⦁ کولرهای گازی اسپلیت
⦁ کولرهای گازی اسپلیت دیواری
⦁ کولرهای گازی اسپلیت داکت
⦁ کولرهای گازی اسپلیت ایستاده
⦁ کولرهای گازی اسپلیت سقفی
⦁ کولرهای گازی کاستی
⦁ کولرهای گازی با چند پنل
هر یک از این کولرهای گازی در هر شرایطی و گاهی نه به علت گرما ممکن است دچار مشکلاتی شوند که نیاز به تعمیر پیدا کنند. برای رفع هر یک از مشکلات این کولرها باید با مرکز تعمیر کولر گازی ما تماس گرفته تا در اولین فرصت و در همان روز خدمات لازم را دریافت کنید.

از جمله مزایای دریافت تعمیرات کولر گازی جنرال گلد از نمایندگی تعمیر کولر گازی جنرال گلد این است که ممکن است کارشناس قطعات جایگزین برای انجام تعمیرات کولر گازی جنرال گلد استفاده نماید، این قطعات اصلی و فابریک می باشند و با کولر گازی جنرال گلد سازگاری دارند. این بدان معنا است که شما می توانید از بکارگیری این قطعه در تعمیر آسوده خاطر باشید و این قطعه مانند قطعه اصلی می باشد. با توجه به اینکه نمایندگی تعمیر کولر گازی  از قطعات اصلی و اورجینال می باشند، بنابراین ممکن است بسیار بهتر از قطعه خود کولر برای شما کار بدهند.

تعمیرات کولر گازی جنرال گلد

نمایندگی تعمیر کولر گازی جنرال گلد

ویژگی نمایندگی تعمیر کولر گازی جنرال گلد

تیم تک ریپیر برای ارائه بهترین خدمات سرویس کولر اسپیلت و گازی در تهران  وهفت روز هفته در خدمت شما خواهد بود.

بهترین موقع برای سرویس کولر اسپیلت در ابتدای فصل گرما است و باعث صرفه جویی در مصرف برق می شود. فیلترها ، پره ها و کویل ها همیشه نیاز به تعمیر و نگهداری دارند.

تا بتوانیم از طولانی بودن عمر آن بهره ببریم و اگر کولرتان را هر سال سرویس ندهید. باعث مصرف برق بالا می شود و تعمیر کولر اسپیلت شما کم می شود. چون وقتی کثیف باشد خوب کار نمی کند و فشار به موتور و قطعات میاورد.

باید گفت که سرویس کولر اسپیلت کاری کم هزینه ولی با ارزش است. با سرویس کولر گازی می توانید از هزینه های بالا در تعمیر اسپیلت جلوگیری کرد و خسارت پیش نمی آید.

سرویس کولرگازی  و شستشو دستگاه ربطی به شرکت و کیفیت محصول ندارد و در تمامی برندها در بازار الزامی است و سرویس ندادن دستگاه در دوره ی مشخص باعث خرابی قطعات و کاهش کارایی و باعث بالا رفتن قبض برق شما می شود.

سرویس کولر اهمیت بالایی دارد. بدلیل اینکه بازدهی کولر را بالا میبرد و همین طور نیاز به تعمیر را کمتر می نماید.

سرویس کولر گازی مراحل مختلفی دارد:

  • در ابتدای سرویس کولر، برق کولر گازی را حتماً قطع میکنیم.
  • کندانسور را شستشو میدهیم . قاب جلوی پنل را باز کرده و فیلترها را خارج نموده و با فشار آب شستشو میدهیم .
  • شستشوی پنل داخلی
  • بررسی حوضچه درین
  • شستشوی سنسورهای داخلی کولر
  • تست شارژ گاز کولر و شارژ گاز کولر در صورت نیاز

جهت تعمیر و سرویس کولرگازی جنرال گلد خود و مشاوره رایگان با شماره های زیر تماس بگیرید  و یا فرم زیر را پر کرده تا تکنسین های شرکت با شما تماس بگیرند و برای و
هماهنگی به منزل شما بیایند.

شماره های تماس:

02144287993

 02122737566

[gravityform id=”5″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *