تعمیر وایت هاوس, مقــــالات

تعمیر وایت هاوس

تعمیرات وایت هاوس

[av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-1dn8z4′]

[av_textblock size=’16’ av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” av_uid=’av-c6sle8′ admin_preview_bg=”]

تعمیر وایت هاوس

مرکز تعمیرات وایت هاوس در نظر دارد برای بهبود خدمات خود برای مشتریان هنگام تعمیر وایت هاوس، ضمانت نامه ای مبنی بر تعهد و حسن انجام کار ارائه دهد.

این مرکز با ارائه ی این روش سعی در بدست آوردن رضایت مشتریان خود داشته و تلاش خود را برای به کار گیری روش های مختلف جهت بهبود روند کار به کار گرفته است.

با استفاده از تعمیرات وایت هاوس می توان با خیالی راحت محصولات و لوازم خانگی این برند را خریداری نمود و از طرفی نگرانی بابت تعمیر وایت هاوس نداشت.

کارشناسانی که در مرکز تعمیرات وایت هاوس فعالیت می کنند نقش پر رنگی در این زمینه ایفا کرده و میزان تخصص و دانش آن ها در تعمیر وایت هاوس می تواند روی کسب رضایت مشتریان تاثیر گذار باشد.

مرکز تعمیرات وایت هاوس به همین منظور برای آموزش کارشناسان خود تلاش فراوانی می کند تا بر میزان کیفیت کار و مهارت آن ها بیافزاید.

همچنین بهتر است هنگام تعمیر وایت هاوس از کارشناسانی استفاده کرد که به خوبی با انواع لوازم خانگی برند وایت هاوس آشنا بوده و در هنگام تعمیر شک و تردید نداشته باشند.

برای تعمیر وایت هاوس همچنین استفاده از قطعات فابریک لوازم خانگی اهمیت زیادی دارد و مراکزی که نتوانند از بهترین قطعات در این راستا استفاده کنند، در نهایت ممکن است موجب خرابی بیشتر در دستگاه شوند.

تعمیرات وایت هاوس با قطعات سالم و نو کمک می کند تا اجزای دستگاه به صورت منفعل کار نکنند و هماهنگی آن ها با هم نقش موثری در افزایش دوام دستگاه خواهد داشت.

بنابراین قبل از هر چیز می بایست مشتریان را بابت استفاده از قطعات اورجینال لوازم خانگی هنگام تعمیر وایت هاوس مطمئن نمود تا بهتر بتوانند به این مرکز اعتماد کنند.
[/av_textblock]

[/av_one_full][av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-i2u4hs’]

[av_image src=’https://takrepair.com/wp-content/uploads/تعمیر-گاه-وایت-هاوس.jpg’ attachment=’20532′ attachment_size=’full’ copyright=” caption=” styling=” align=’center’ font_size=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#000000′ overlay_text_color=’#ffffff’ animation=’no-animation’ hover=” appearance=” link=” target=” title_attr=” alt_attr=” id=” custom_class=” av_element_hidden_in_editor=’0′ av_uid=’av-1k3l68′ admin_preview_bg=”][/av_image]

[/av_one_full][av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-1dn8z4′]

[av_textblock size=’16’ av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” av_uid=’av-c6sle8′ admin_preview_bg=”]
تعمیر ساید بای ساید وایت هاوس

تعمیر ساید نیز از خدمات مهم مراکزی است که مدعی ارائه ی خدمات تعمیر لوازم خانگی هستند. شاید از مهم ترین مواردی که نیاز به تعمیر ساید در مراکز معتبر را ضروری می کند، آب سرد کن آن باشد.

یخساز و آب سرد کن قسمت هایی از یخچال ساید بای ساید هستند که اغلب کارشناسان مهارت کافی برای تعمیر آن ندارند و در مواقع لزوم این قطعات را به سایر مراکز برای تعمیر ارسال می کنند. اهمیت خدمات برای تعمیر ساید در مراکز مختلف در اینجا مشخص می شود زیرا اعتماد به مراکزی که کارشناسان آن توانایی تعمیر قسمتی از یخچال را نداشته باشند اندکی سخت خواهد بود.

تعمیر ماکروفر

یکی از وسایل دیگر که در سال های اخیر رشد استفاده از آن بسیار سریع بوده است، ماکروفر است. برای تعمیر ماکروفر لازم است تا به خوبی ویژگی های این دستگاه توسط کارشناسان نمایندگی شناخته شود زیرا با توجه به وجود برد الکترونیکی موجود در آن و حساسیت بالای آن، ممکن است عدم مهارت نتایج بسیار بد و جبران ناپذیری داشته باشد.

  • نچرخیدن کاسه ی ماکروفر
  • گرم نکردن غذا
  • بسته نشدن درب ماکروفر
  • عدم تغییر تنظیمات دستگاه

از عمده مشکلاتی است که در حین استفاده از ماکروفر ممکن است ایجاد شود و در نتیجه نیاز به تعمیر را ضروری کند.

تعمیر اجاق گاز

اجاق گاز یکی از وسایل پر کاربرد در منزل به شمار می رود که در طول روز کاربرد فراوانی دارد. در واقع نیاز به استفاده از اجاق گاز سبب می شود تا خانوار ها تمایل به اجرای کار تعمیر در مدت زمان کم داشته باشند و این امر تنها توسط برخی از مراکز ممکن است. از جمله مشکلاتی که ممکن است مردم را وادار به دریافت خدمات تعمیر اجاق گاز کند به شرح ذیل می باشد:

  • شکستن شیشه های اجاق گاز
  • گرم نکردن فر
  • روشن نشدن فندک اجاق
  • روشن نشدن اجاق گاز و صفحات دیجیتالی آن
  • خراب بودن ترموکوپل

در صورتی که خانوار ها با این مشکلات مواجه شدند می بایست به سرعت برای دریافت خدمات تعمیر اجاق گاز اقدام کنند تا این مشکلات در طول زمان افزایش پیدا نکند.

البته استفاده از اطلاعات کارشناسان درباره ی روش استفاده از اجاق گاز های با برد الکترونیکی سبب افزایش طول عمر این دستگاه ها می شود. همچنین آموزش درباره ی نحوه ی تمیز کردن این وسیله ی پر کاربرد نیز توسط کارشناسان انجام شده و با این شکل به صورت استاندارد دوام دستگاه افزایش خواهد یافت.
[/av_textblock]

[/av_one_full][av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-abpgy8′]

[av_image src=’https://takrepair.com/wp-content/uploads/نمایندگی-وایت-هاوس-2.jpg’ attachment=’20540′ attachment_size=’full’ copyright=” caption=” styling=” align=’center’ font_size=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#000000′ overlay_text_color=’#ffffff’ animation=’no-animation’ hover=” appearance=” link=’manually,https://takrepair.com/2018/10/05/%d8%aa%d8%b9%d9%85%db%8c%d8%b1%da%af%d8%a7%d9%87-%d9%88%d8%a7%db%8c%d8%aa-%d9%87%d8%a7%d9%88%d8%b3/’ target=” title_attr=” alt_attr=” id=” custom_class=” av_element_hidden_in_editor=’0′ av_uid=’av-90j2z4′ admin_preview_bg=”][/av_image]

[/av_one_full][av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-7zqx80′]

[av_textblock size=’16’ av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” av_uid=’av-64n5mo’ admin_preview_bg=”]

تعمیرات وایت هاوس

تلاش برای افزایش ماندگاری و دوام محصولات موجب شده تا مرکز تعمیر وایت هاوس از هیچ تلاشی فروگذار نکند اما تنها این امر اهمیت ندارد.

بلکه باید تعمیرات وایت هاوس در دسترس مردم قرار بگیرد تا جنبه ی کاربردی داشته باشد.

یعنی مردم در صورتی به مرکز تعمیر وایت هاوس روی می آورند که خدمات این مرکز در دسترس آن ها قرار بگیرد و بتوانند بهترین نتایج را از آن استنتاج کنند و در غیر این صورت تعمیرات وایت هاوس بی نتیجه خواهد بود.

لذا دسترسی به شماره تماس های این مرکز کمک می کند تا مردم بهتر بتوانند از خدمات آن استفاده کنند.

خدمات مرکز تعمیر وایت هاوس تنها به این جا ختم نمی شود و زمان ارائه ی خدمات تعمیرات وایت هاوس نیز اهمیت دارد.

به دلیل افزایش تقاضا برای این کار از سوی مشتریان، مرکز تعمیر وایت هاوس تمامی خدمات خود را به صورت شبانه روزی ارائه می دهد.

عدم تعطیلی مرکز تعمیرات وایت هاوس موجب می شود تا مردم نگرانی و دغدغه ای درباره ی زمان مراجعه و تماس تلفنی نداشته باشند و بتوانند از وقت آزاد خود در این کار استفاده کنند.

روز های تعطیل نیز این مرکز تمامی خدمات تعمیر وایت هاوس را در سطح شهر ارائه خواهد داد.

با پر کردن فرم زیر و شرح خرابی دستگاه خود کارشناسان ما با بررسی مشکل شما تکنسین مربوطه را برای تعمیر به محل مورد نظرتان اعزام کنید:
شماره تماس:
شرق 77114767-021  
مرکز 88592650-021

[gravityform id=”5″ title=”true” description=”false” ajax=”true”]
[/av_textblock]

[/av_one_full]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *