نمایندگی پی اس کا

تعمیرگاه پی اس کا

تعمیرگاه پی اس کا

تعمیرگاه پی اس کا ، نمایندگی تعمیر پی اس کا

وسایل خانگی پی اس کا یکی از وسایلی می باشد که این روزها در میان دیگر برندها دیده می شوند و از طراحی محکم و زیبایی برخوردار است که گاهی نیز مانند سایر وسایل خانگی دچار مشکل می شوند و این می تواند باعث نگرانی و ناراحتی شما شود. ما در تعمیرگاه پی اس کا نگرانی شما را بابت رفع مشکلات وسایل خانگی پی اس کا رفع می کنیم. با بهره گیری از متخصصین با مهارت بالا و کاربلد، تعمیرات مربوط به وسایل خانگی پی اس کا را در نمایندگی تعمیر پی اس کا انجام می دهیم. تنها هدف ما جلب رضایت شما و همچنین زندگی بی دردسر و با خیالی آسوده برای شما است.

خدمات تعمیرگاه  پی اس کا

مشکلات و خرابی مواردی هستند که مقطعی ممکن است رخ دهند و گاهی به ظاهر رفع می شوند که باعث می شوند ما از اقدام جدی برای رفع مشکل را پشت گوش بیندازیم و این تنها منجر به بدتر شدن شکل وسایل خانگی می شود. بنابراین در صورت مشاهده هرگونه مشکل در وسایل خانگی که به نظر شما عجیب می رسد، در مناسب ترین زمان با نمایندگی تعمیر پی اس کا تماس گرفته و نسبت به رفع مشکلات وسایل خانگی خود اقدام نمایید.

این مشکلات در وسایل خانگی پی اس کا ممکن است شامل از کار افتادن ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی، یخچال، پنکه یا کولر باشد. مطمئناً تمام این وسایل خانگی به صورت روزانه مورد نیاز می باشند و از کار افتادن هر یک از آنها می تواند شما را با مشکلاتی بزرگتر روبرو کند. خدمات تعمیرگاه پی اس کا شامل تمام تعمیرات مربوط به این وسایل خانگی می باشد.

نمایندگی تعمیر پی اس کا

نمایندگی تعمیر پی اس کا

تعمیرگاه  پی اس کا چگونه به شما خدمات ارائه می دهد؟

کارشناس نمایندگی تعمیرات پی اس کا پس از آماده سازی وسایل مورد نیاز برای تعمیر، به محل کار و یا منزل شما مراجعه خواهد کرد و بررسی ها اولیه را روی وسایل خانگی پی اس کا انجام می دهد. پس از اطمینان از مشکل آنها، کارشناس تعمیرگاه پی اس کا تمامی موارد لازم و هزینه های مورد نیاز را برای شما شرح خواهد داد و پس از جلب رضایت شما، مشکل و خرابی در وسایل خانگی را تعمیر خواهد نمود.

در ضمن بابت قطعات جدید به کار رفته در وسایل خانگی، یک ضمانت نامه 6 ماهه به مشتری توسط کارشناس ارائه خواهد شد که در صورت بروز هرگونه مشکلی در قطعات جایگزین، مشتریان بتوانند برای رفع مشکل از این ضمانت نامه استفاده کنند. همچنین به یاد داشته باشید که این قطعات اصل و فابریک هستند و کمتر دیده شده که در چنین قطعاتی مشکلی رخ دهد. بنابراین با خیالی آسوده تعمیر وسایل خانگی پی اس کا خود را به ما در نمایندگی تعمیر پی اس کا بسپارید و به صورت مادام العمر از تعمیر این وسایل آسوده خاطر باشید.

خدمات نمایندگی تعمیر پی اس کا

خدماتی که توسط نمایندگی تعمیرات پی اس کا به شما ارائه می شود، می توانند رفع بی نهایت مشکلات و خرابی های قطعات وسایل خانگی پی اس کا باشد. از جمله مشکلاتی که توسط نمایندگی تعمیر پی اس کا تعمیر می شود شامل موارد زیر می باشند:

⦁ تلویزیون های LED و OLED

⦁ شکستگی صفحه نمایش تلویزیون
⦁ برخورد رطوبت و آب با تلویزیون
⦁ نمایش رنگ های تو در تو و یا تصویر تو در تو
⦁ روشن نشدن تلویزیون

⦁ یخچال فریزر

⦁ خراب شدن فن یخچال
⦁ خراب شدن لاستیک اطراف در یخچال
⦁ عدم یخسازی توسط یخساز یخچال
⦁ عدم کارکرد فریزر یا کارکرد بیش از حد آن
⦁ داغ شدن موتور یخچال
⦁ ار کار افتادن موتور یخچال
⦁ بهم خوردن تنظیمات یا از کار افتادن ترموستات

⦁ ماشین ظرفشویی

⦁ از کار افتادن پمپ تخلیه ماشین ظرشویی پی اس کا
⦁ عدم شستشوی با کیفیت ماشین ظرفشویی
⦁ از کار افتادن پنل کنترل ماشین ظرفشویی
⦁ قفل شدن در ماشین ظرفشویی

⦁ ماشین لباسشویی

⦁ لباس ها به خوبی شستشو نمی شوند
⦁ عدم چرخش دیگ لباسشویی
⦁ بدنه لباسشویی اتصالی دارد
⦁ صداهای عجیب و بلند و تکان های شدید هنگام کار کردن ماشین لباسشویی
⦁ پاره شدن تسمه ماشین لباسشویی
⦁ از کار افتادن پمپ ماشین لباسشویی

تعمیرگاه پی اس کا

تعمیرگاه پی اس کا

با از کار افتادن لوازم خانگی پی اس کا بهترین کار تماس با نمایندگی تعمیر پی اس کا مییباشد تا در کوتاه ترین زمان برای تعمیر دستگاه شما به منزل شما اعزام شوند.

با پر کردن فرم زیر و یا تماس با شماره های شرکت میتوانید از مشاوره رایگان بهره ببرید و یا اینکه با شرح خرابی دستگاه مورد نظر خود کارشناسان ما بررسی مشکل دستگاه شما تکنسین مربوطه را برای تعمیر به منزل شما اعزام نمایند:

02177394838

02122737566

[gravityform id=”5″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *