نمایندگی تی سی ال

تعمیرگاه تی سی ال

نمایندگی تعمیر تی سی ال

تعمیرگاه تی سی ال ، نمایندگی تعمیر تی سی ال

شرکت تی سی ال یکی از شرکت های سازنده وسایل خانگی در سطح دنیا می باشد که تا به امروز موفق شده امتیاز بالایی را در میان وسایل خانگی از قبیل ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی، تلویزیون و یخچال فریزر و کولر گازی  را ه خود اختصاص دهد. این برند از طراحی منحصر به فردی استفاده می کند و محصولاتی قوی و با کارایی بالا را روانه بازار و خانه های مشتریان خود کرده است. در عین حال این وسایل خانگی گاهی نیاز به پاره ای از تعمیرات پیدا می کنند. این می تواند شما را سردرگم و نگران کند، شاید اطمینان ندارید تعمیر آنها را به تعمیرگاه تی سی ال بسپارید. شما می توانید با خیالی آسوده این تعمیرات را به نمایندگی تعمیر تی سی ال بسپارید و با دریافت بهترین خدمات تا سالها مشتری ما باقی بمانید.

نمایندگی تعمیر تی سی ال

تعمیرگاه تی سی ال

خدمات نمایندگی تعمیرگاه تی سی ال

خدماتی که توسط نمایندگی تعمیر تی سی ال به شما ارائه می شود، می توانند رفع بی نهایت مشکلات و خرابی های قطعات وسایل خانگی تی سی ال باشد. از جمله مشکلاتی که توسط نمایندگی تعمیر تی سی ال تعمیر می شود شامل موارد زیر می باشند:

⦁ تلویزیون های LED و OLED

⦁ شکستگی صفحه نمایش تلویزیون
⦁ برخورد رطوبت و آب با تلویزیون
⦁ نمایش رنگ های تو در تو و یا تصویر تو در تو
⦁ روشن نشدن تلویزیون

⦁ یخچال فریزر

⦁ خراب شدن فن یخچال
⦁ خراب شدن لاستیک اطراف در یخچال
⦁ عدم یخسازی توسط یخساز یخچال
⦁ عدم کارکرد فریزر یا کارکرد بیش از حد آن
⦁ داغ شدن موتور یخچال
⦁ ار کار افتادن موتور یخچال
⦁ بهم خوردن تنظیمات یا از کار افتادن ترموستات

⦁ ماشین ظرفشویی

⦁ از کار افتادن پمپ تخلیه ماشین ظرشویی
⦁ عدم شستشوی با کیفیت ماشین ظرفشویی
⦁ از کار افتادن پنل کنترل ماشین ظرفشویی
⦁ قفل شدن در ماشین ظرفشویی

⦁ ماشین لباسشویی تی سی ال 

⦁ لباس ها به خوبی شستشو نمی شوند
⦁ عدم چرخش دیگ لباسشویی
⦁ بدنه لباسشویی اتصالی دارد
⦁ صداهای عجیب و بلند و تکان های شدید هنگام کار کردن ماشین لباسشویی
⦁ پاره شدن تسمه ماشین لباسشویی
⦁ از کار افتادن پمپ ماشین لباسشویی

تعمیرگاه تی سی ال

نمایندگی تعمیر تی سی ال

خدمات نمایندگی تعمیرگاه تی سی ال

شما در نمایندگی تعمیرگاه تی سی ال می توانید انواع خدمات مربوط به تعمیر، تعویض قطعات و یا سرویس وسایل خانگی تی اس ال را دریافت کنید. با توجه به اینکه حمل و نقل وسایل خانگی از منزل و یا محل کار تا نمایندگی ها برای تعمیر کار بسیار مشکلی است ما در نمایندگی تعمیر تی سی ال در نظر داریم این خدمات را به صورت حضوری و در محل به شما ارائه دهیم. این یکی از خدماتی است که بسیاری از مشتریان نمایندگی تعمیرگاه تی سی ال از آن به خوبی استقبال کرده اند.

در صورت بروز هرگونه مشکل با وسایل خانگی تی سی ال ، تنها یک تماس از سوی شما کفایت می کند تا در اولین فرصت، خدمات و تعمیرات را از کارشناسان و متخصصین مهارت دیده ما دریافت کنید. اولین  تماس شما و مشکل وسایل خانگی شما توسط اپراتور ثبت خواهد شد و به کارشناس فنی ارجاع داده می شود. این روند 30 دقیقه طول می کشد. کارشناس پس از این مدت زمان با شما تماس خواهد گرفت و درباره مشکل وسایل خانگی شما پرسش هایی خواهد کرد تا عیب یابی اولیه را انجام دهد. در پایان مکالمه نیز آدرس شما را برای مراجعه خواهد گرفت و زمان مراجعه را با شما هماهنگ خواهد کرد.

پس از مراجعه حضوری و انجام عیب یابی ثانویه روی وسایل خانگی، کارشناس نمایندگی تعمیر تی سی ال میزان تعمیرات مورد نیاز و هزینه آنها را برای شما لیست می کند. کارشناس در صورت رضایت شما از انجام تعمیرات، کار خود را آغاز خواهد کرد و در غیر اینصورت بدون رضایت مشا کاری روی وسایل خانگی انجام نمی شود.

هزینه های متعارف در نمایندگی

هزینه هایی که برای تعمیرلوازم خانگی تی سی ال دریافت میشود  به میزان خرابی و نقص فنی دستگاه شما متفاوت میباشد اما نکته قابل اهمیت این است که تمامی هزینه ها منصفانه بوده و تحت نظارت شرکت و نمایندگی است.حدود قیمت نیز پیش از انجام کار به شما اعلام شده و تمامی هزینه ها، پس از پایان کار از شما دریافت خواهد شد.

تجربه و تخصص تکنسین های تعمیر

تمامی تکنسین های نمایندگی تی سی ال با بیش از 10 سال سابقه کاری و کسب تجربه و با گذراندن دوره های تعمیرات برند تی سی ال و گرفتن مدرک معتبر در زمینه تعمیرات لوازم خانگی تی سی ال آپدیت و به روز هستند و از بابت تعمیر و علم به روز انها با خیال راحت دستگاه قابل تعمیر خود را به دست انها بسپارید تا مثل روز اول آن را تعمیر کنند.

در نهایت یک ضمانت نامه بابت قطعات جدید به کار رفته در تعمیر شما توسط کارشناس اعطا خواهد شد که تضمین کننده عملکرد این قطعات می باشد.

با پر کردن فرم زیر و شرح خرابی دستگاه مورد نظر خود کارشناسان ما با بررسی مشکل دستگاه شما تکنسین مربوطه را به محل مورد نظر شما اعزام مینمایند:

02188592650

02177394838

[gravityform id=”5″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *