دسته‌بندی نشده

تعمیرات هود کن

تعمیرات هود کن و تعمیر هود کن

مرکز خدمات تعمیر هود کن در نظر دارد برای افزایش راندمان خدمات خود از شیوه های نوینی استفاده نماید. ایجاد زیر ساخت های مناسب برای تعمیرات هود کن باعث شده تا مشتریان بتوانند از این خدمات استاندارد و با کیفیت بهره مند شوند و بیشترین بازدهی عملکرد را شاهد باشند.

با توجه به افزایش تمایل به استفاده از انواع هود در زندگی شهر نشینی، استفاده از خدمات تعمیر هود کن نیز افزایش یافته است. امروزه مشتریان زیادی برای دریافت خدمات به مراکز تعمیرات هود کن مراجعه می کنند. آن ها به دنبال خدمات با کیفیت و تخصصی هستند و لذا تنها مراکزی را انتخاب می کنند که دارای تیم های تخصصی آموزش دیده باشد. استفاده از کادر مجرب در این مرکز راهی برای کاهش آسیب ها به لوازم خانگی بوده و انتظار افزایش عملکرد و بازدهی را نیز افزایش خواهد داد.

از این رو مرکز تعمیر هود کن با استفاده از خدمات به روز و استاندارد خود توانسته بخشی از مشکلات مشتریان را در این مسیر هموار سازد و لذا اغلب آن ها می توانند به بهترین نحو از این خدمات استفاده کنند. شناخت خدمات تعمیرات هود کن نیز به عنوان راه حلی برای انتخاب مراکز شناخته می شود و به همین خاطر در ادامه این خدمات معرفی شده است.

تعمیر هود کن

تعمیر هود کن

خدمات تعمیر هود به روش استاندارد و تخصصی

تخصص و مهارت در تعمیر هود کن حرف اول و اساسی را می زند و مشتریانی که بتوانند بخشی از این خدمات را به روش های تخصصی دریافت کنند، دغدغه کمتری را نیز تجربه خواهند کرد. امروزه افزایش کیفیت خدمات در تعمیرات هود کن نقش بسزایی دارد و به همین خاطر این مرکز در تلاش است تا کارشناسان مجرب خود را با تخصص های به روز تربیت نماید. ارائه آموزش های دوره ای برای افزایش دانش افراد نیز راهی برای کاهش صدمات به هود هنگام تعمیر آن می باشد. این روند اگرچه هزینه بر خواهد بود اما در نهایت استفاده از کادر مجرب و توانا بر میزان رضایت مشتریان خواهد افزود و کیفیت خدمات را نیز افزایش چشمگیری خواهد داد. از طرفی مشتریان با این روند نیاز به پرداخت هزینه های کمتری دارند و با خیالی آسوده تر درخواست دریافت خدمات خود را از این مرکز ثبت می نمایند و این بهترین روش برای جلب رضایت مشتریان می باشد.

برای افزایش رضایتمندی مشتریان مرکز تعمیر هود کن خدمات خود را در محل ارائه می شود. با این روش مشتریان با ثبت درخواست خود این خدمات را در منزل یا محل کار دریافت می کنند. مرکز تعمیرات هود کن کارشناسان خود را به محل اعزام کرده تا خدمات در حضور مشتریان و زیر نظر ایشان ارائه گردد. از آنجا که جا به جایی لوازمی همچون هود کاری سخت و برای افراد عادی غیر ممکن است لذا استفاده از این خدمات ضروری به نظر می رسد. مشتریان می توانند نظارت مستقیمی روی کار کارشناسان این مجموعه داشته باشند.

همچنین کارشناسان برای تعویض قطعات هنگام تعمیر هود کن از قطعات اصلی و شرکتی استفاده می کنند و بر میزان عملکرد دستگاه خواهد افزود. همچنین نیاز به تعمیر مجدد را کاهش می دهد و می تواند بر روند کار و عملکرد دستگاه نیز اثری ویژه بگذارد. با این شرایط ارائه خدمات در منزل مشتریان راهی برای افزایش استاندارد ها می باشد و از مشتریان نیز کمترین زمان تلف می شود. ارائه خدمات در این مرکز با یک تماس تلفنی مشتریان میسر است و با ثبت درخواست در اسرع وقت این خدمات توسط مرکز ارائه می گردد.

ویژگی مرکز تعمیرات هود کن در تهران

سرویس دهی در تمامی روزهای هفته

از مزایای این شرکت میتوان میتوان به سرویس دهی در هر روز هفته حتی در روزای تعطیل هم اشاره کرد.این ویژگی برای مشتریانی که شاغل هستند حائز اهمیت است و تکنسین های ما در روزهای تعطیل هم با هماهنگی برای تعمیر میتوانند به منزل شما اعزام شوند.

تعیین زمان سرویس دهی

و از دیگر مزیت های شرکت میتوان به تعیین زمان سرویس دهی توسط شما اشاره کرد ، تعمیرکاران قبل از اینکه برای تعمیر شما بیایند با شما تماس گرفته و ساعتی را که شما در منزل هستید را با شما فیکس میکنند و اعزام میشوند.

تعمیرات هود کن

هزینه های متعارف در نمایندگی تعمیر 

هزینه هایی که برای تعمیرات لوازم خانگی اوسان دریافت میشود به میزان خرابی و نقص فنی دستگاه شما متفاوت میباشد اما نکته قابل اهمیت این است که تمامی هزینه ها منصفانه بوده و تحت نظارت شرکت و نمایندگی است.

مدت زمان تعمیر لوازم خانگی به نوع دستگاه و خرابی دستگاه هم مربوط میشود اما تعمیرکاران ما با تجربه بالایی که از تعمیر دارند تمام سعی خود را میکنند تا در کوتاه ترین زمان ممکن دستگاه شما را تعمیر کنند .

استفاده از قطعات اورجینال

نمایندگی  اصلی اوسان با تاییده ی از صنف تعمیر کاران ارائه خدمت میکند تمامی قطعاتی که استفاده میکند در صورت خرابی  از بابت استفاده از قطعات اورجینال خیال شما راحت باشد. همچنین قطعات مورد نیاز برای تعویض و تعمیرات را تنها مراکز مجاز از طریق شرکت تهیه کرده و استفاده از قطعات فابریک موجب بهبود عملکرد دستگاه بعد از تعمیر خواهد شد. این در حالیست که تعمیر کاران غیر مجاز به این قطعات دسترسی نخواهند داشت.

تعمیرات در محل

با جابه جایی لوازم خانگی احتمال اینکه ضربه ای به آن وارد شود و مشکل آن بیشتر شود هست از این رو دیگر مثل گذشته نیازی نیست شما دستگاه خود را به نمایندگی ارسال کنید بلکه تکنسین های ماهر ما به منزل شما می آیند و در منزل وسیله مورد نظرتان را تعمیر میکنند و تا جایی که ممکن است ان را تعمیر میکنند و در صورت خرابی و سوختگی قطعه را تعویض میکنند.

 تجربه و تخصص تکنسین های تعمیر

تمامی تکنسین های نمایندگی کن با بیش از 10 سال سابقه کاری و کسب تجربه و با گذراندن دوره های تعمیرات برند کن و گرفتن مدرک معتبر در زمینه تعمیرات لوازم خانگی کن آپدیت و به روز هستند و از بابت تعمیر و علم به روز آنها با خیال راحت دستگاه قابل تعمیر خود را به دست آنها بسپارید تا مثل روز اول آن را تعمیر کنند.

مدت زمان کوتاه تعمیرات

مدت زمان تعمیر هود به خرابی دستگاه هم مربوط میشود اما تعمیرکاران ما با تجربه بالایی که از تعمیر دارند تمام سعی خود را میکنند تا در کوتاه ترین زمان ممکن دستگاه شما را تعمیر کنند .

با پر کردن فرم زیر و شرح خرابی دستگاه خود کارشناسان ما با بررسی مشکل دستگاه شما به تکنسین مربوطه ارجاء میدهند و با هماهنگی شما به محل مورد نظر برای تعمیرات اعزام میشوند:

شماره های تماس

02122737566

02188592650

[gravityform id=”5″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *