تعمیر لباسشویی لیدر, دسته‌بندی نشده

تعمیر لباسشویی لیدر

تعمیر لباسشویی لیدر

ماشین لباسشویی از جایگاه خاص و ویژه ای در تمام خانواده ها به خود اختصاص داده است، به طوری که کمتر خانه ای را می بینیم که از لباسشویی استفاده نکند. در صورت بروز هر گونه مشکل در لباسشویی لیدر میتوانید تعمیر دستگاه خود را به متخصصان خبره و زبده ی تک ریپیر که مهارت کافی تعمیرات لباسشویی لیدر را دارند بسپارید. از طرفی بهتر است تعمیرات لباسشویی لیدر در کوتاه ترین زمان ممکن انجام شود. زیرا همانطور که اشاره کردیم ماشین لباسشویی جزء ضروری ترین وسایل هر خانه می باشد.

تعمیرکاران تک ریپیر قادر هستند در اسرع وقت تعمیر  لباسشویی لیدر را انجام دهند. بنابراین در مدت کوتاهی ماشین لباسشویی شما بدون هیچگونه ایرادی شروع به کار میکند. تک ریپیر، تعمیر لباسشویی لیدر خدمات و تعمیر را با کیفیت بالا و در عین حال قیمت مناسب ارائه می دهد.

تعمیرات-لباسشویی-لیدر

اهمیت تعمیر لباسشویی لیدر

لازم به ذکر است که ماشین لباسشویی نقش کلیدی و حیاتی در رفاه و آسایش خانواده ها دارد، پس در صورت بروز خرابی و ایراد میتواند این اسایش و آرامش را از شما سلب کند. در صورتیکه ماشین لباسشویی شما با مشکل مواجه شود میتوانید با برقراری ارتباط با کارشناسان تک ریپیر، اقدام به تعمیر لباسشویی لیدر خود کنید. انجام تعمیر لباسشویی لیدر به دست متخصصین مجرب، از لحاظ اقتصادی بسیار به صرفه خواهد بود. زیرا انجام تعمیرماشین لباسشویی  لیدر به دست فردی که دانش کافی در این زمینه ندارد ممکن است مشکل لباسشویی شما را حادتر کند و هزینه های بالاتری روی دوش شما بگزارد.

تک ریپیر در گام اول سعی دارد با راهنمایی های لازم مشکل شما را برطرف کند. اما در صورت رفع نشدن مشکل با بهره گیری از متخصصین ماهر و با تجربه ی ما میتوانید مشکل خود را به صورت پایدار برطرف کنید. بنابراین مراجعه به مرکز معتبر و استاندارد تک ریپیر از همه لحاظ برای شما مفید می باشد. تعمیر درست لباسشویی لیدر باعث طول عمر و دوام بیشتر دستگاهتان می شود.

از طرفی باعث می شود هزینه های اضافی شما کاهش پیدا کند. زیرا بعضی مراکز تعمیر لباسشویی با هدف اخاذی هزینه های اضافی را برای شما می تراشند. همچنین مراجعه به مراکز غیراستاندارد و بهره گیری از افراد ناکارآمد باعث ایجاد صدمات جبران ناپذیری به دستگاه شما خواهد شد.

ماشین لباسشویی جزء لوازم خانگی های با سیستم پیچیده می باشد. با پیشرفت تکنولوژی هر روز به پیچیدگی های این سیستم اضافه تر می شود. بنابراین باید استفاده از ماشین لباسشویی به همراه آموزش و مهارت کافی باشد تا به دستگاه آسیبی وارد نشود.

از ویژگی های بارز سایت تعمیرات تک ریپیر برای لباسشویی لیدر این است که متخصصین آن هر ساله دانش خود را به روز می کنند. بنابراین متخصصان در صورت بروز هر گونه مشکلی می توانند تعمیر لباسشویی لیدر را به راحتی و به درستی انجام دهند. بهتر است بدانید که امروزه تعمیرات لباسشویی لیدر به یک تخصص و مهارت خاص تبدیل شده است. بنابراین هر برند از ماشین لباسشویی نیازمند تخصص و مهارت خاص خود می باشد.

یکی از ویژگی های خاص تک ریپیر برای تعمیر لباسشویی لیدر این است که براساس انتخاب مشتریان خود زمان خدمات را تعیین می کند. همچنین هر روز هفته در خدمت مشتریان خود می باشد. بنابراین در صورت بروز مشکل و نیاز به تعمیر لباسشویی لیدر هیچگونه مشکل و محدودیتی نخواهید داشت.

مشکلات متداول لباسشویی

برق گرفتگی بدنه لباسشویی لیدر:
برای استفاده از تمامی وسایل برقی ما همواره باید نکات ایمنی را رعایت کنیم اما در استفاده از وسایل برقی که عملکرد مشترکی بین آب و برق دارند و بسیار خطرناک هستند مانند ماشین لباسشویی، رعایت کردن موارد ایمنی را باید خیلی بیشتر مد نظر داشته باشیم تا از مشکل برق گرفتگی خود را در امان نگه داریم، چرا که آب و برق بر تضاد یکدیگرهستند و بروز مشکل توسط این دو میتواند خطرات بسیاری به بار آورد. به همین دلیل بهتر است همیشه از کار کرد سالم و درست لباسشویی خود اطمینان حاصل کنید تا از بروز هر گونه خطر جلوگیری کنید.

چرا بدنه ی لباسشویی لیدر برق دارد؟

همانطور که در بالا ذکر شد و با توجه به خطرآفرین بودن دستگاهی مانند لباسشویی که به طورهمزمان و مشترکا از برق و آب استفاده میکند، حتما قبل از بررسی علت برق داشتن دیواره های ماشین لباسشویی، ابتدا دوشاخه لباسشویی را از برق بکشید سپس موارد زیر را موارد برسی قرار دهید:
اولین و مهمترین علتی که ممکن است موجب برق دار شدن دیواره های بیرونی ماشین لباسشویی شود، خرابی و اختلال در سیم پیچی ها و اتصالات لباسشویی میباشد. یا امکان دارد به علت کارکرد طولانی مدت یا سوختگی یکی از سیم ها، جریان برق راهی برای انتقال به بدنه دستگاه لباسشویی شما را پیدا کرده باشد.
اتصال نادرست بین سیم ارت ماشین لباسشویی و زمین هم میتواند یکی از دلایل برق داشتن دیواره های ماشین لباسشویی لیدر باشد.
ممکن است اتصال لباسشویی شما به پریز برقی باشد که دچار زنگ زدگی و یا خرابی شده است، که این موضوع هم مسبب برق دار شدن بدنه ماشین لباسشویی شما میشود.
حتی امکان این نیز وجود دارد که ماشین لباسشویی شما دچار نشتی آب شده باشد و این نشتی آب راهی برای ورود به اتصالات برقی پیدا کرده باشد و با قاطی شدن جریان آب و برق بدنه لباسشویی شما دچار برق گرفتگی شود.
ممکن است موتور ماشین لباسشویی شما دچار سوختگی خفیف و ناقص شده باشد و یا به اصطلاح عامیانه نیم سوز شده باشد که بدین صورت هم شما شاهد برق داشتن بدنه لباسشویی خود خواهید بود.
بهتر است قبل از استفاده از لباسشویی با استفاده از یک فازمتر زمانی که لباسشویی شما خاموش است اقدام به بررسی وجود برق در بدنه دستگاه خود نمایید.

چرا دیگ ماشین لباسشویی لیدر برق دارد؟

بعضی اوقات ممکن است با این موضوع مواجه شویم که در هنگام روشن بودن لباسشویی لیدر با دست زدن به بدنه دستگاه، برق گرفتگی را احساس نکنیم اما زمانی که میخواهیم لباس ها را در دیگ قرار دهیم یا بیرون بیاوریم وجود برق را احساس کنیم که در اینجا باید به بررسی این سوال که چرا دیگ ماشین لباسشویی برق دارد، بپردازیم.
امکان دارد روکش سیم های اتصالات داخلی ماشین لباسشویی لیدر شما از بین رفته باشد که با این اتفاق شاهد برق گرفتگی در دیگ ماشین لباسشویی خواهید بود.
دلیل دیگر، ممکن است خازن پارازیت گیر ماشین لباسشویی لیدر شما دچار اختلال شده باشد که در اینجا هم زمانی که دیگ لباسشویی لیدر را لمس میکنید وجود برق را در آن احساس کنید. همینطور کهنگی و یا از بین رفتن المنت دستگاه لباسشویی شما نیز میتواند باعث ایجاد برق در دیگ لباسشویی باشد.

به طور کلی چرا لباسشویی لیدر برق داد؟

اگر لباسشویی لیدر شما برق دارد، مربوط به نداشتن سیم ارت در پریز خانه میباشد. (توجه داشته باشید که در خانه های قدیمی سیستم ارت وجود ندارد)
مشکل دیگری هم که مربوط به وجود برق در بدنه ماشین لباسشویی لیدر است، اتصالی در برد و یا دیگر قطعات الکترونیکی میباشد.
اگر المنت لباسشویی لیدر شما خراب یا کهنه شده باشد نیز میتواند عامل برق داشتن در دستگاهتان باشد.
اگر پریز برق منزل شما اتصالی داشته باشد هم میتواند منجر به برق گرفتگی در دستگاه های برقی مزلتان شود.

چگونه مشکل برق گرفتگی در لباسشویی لیدر را عیب یابی و ایراد را رفع کنیم؟

ابتدایی ترین کار برای رفع این مشکل این است که دو شاخه را برعکس کنید.
اگر با برعکس کردن دو شاخه مشکل برق گرفتگی حل نشد، باید یک سیم ارت را از لباسشویی به لوله فلزی که در آشپزخانه وجود دارد متصل کنید.
از سالم بودن قطعات الکترونیکی و المنت در لباسشویی لیدر خود اطمینان پیدا کنید.
اگر هم لباسشویی لیدر شما آبریزی دارد، سریعا در جهت رفع مشکل اقدام نمایید، چرا که لباسشویی به برق متصل است و همزمان با آب در ارتباط میباشد، بنابراین بهتر است مشکل آبریزی را قبل از بروز هر گونه حادثه، جدی بگیرید.
نتیجه ای که از برق داشتن بدنه ماشین لباسشویی لیدر میتوان گرفت این است که:
همانطور که گفتیم برق داشتن بدنه و دیگ لباسشویی لیدر میتواند برای ما بسیار خطر آفرین باشد و در صورت مشاهده و احساس وجود برق در اولین اقدام باید دستگاه را از برق جدا کنید و سریعا برای برطرف کردن این مشکل اقدام نمایید و تا حد امکان از استفاده دوباره از دستگاه تا زمان درست کردن مشکل خودداری کنید تا هم از بروز آسیب های بیشتر به لباسشویی خود جلوگیری کنید و هم برای سلامت خودتان مشکلی پیش نیاید.

استفاده صحیح از ماشین لباسشویی

محتویات جیب لباس ها را قبل از شستشو خالی کنید و از نبود اشیا فلزی و غیر فلزی به همراه لباس ها مطمئن شوید.
همچنین زیپ لباس ها را ببندید و از محکم بودن دکمه ها اطمینان حاصل کنید.

هر چند وقت یکبار شستشوی فیلتر ماشین لباسشویی و محفظه ماده شوینده را فراموش نکنید.

پیش از آغاز به کار لباسشویی از مسدود نبودن شلنگ تخلیه و اتصال آن به خروجی اطمینان حاصل کنید.

بعد از پایان شستشو با یک پارچه تمیز و خشک درب ماشین لباسشویی را خشک کنید.

بستن شیر آب شهری متصل به دستگاه پس از پایان شستشو برای جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی توصیه میشود.

اگر از کابلی غیر از کابل خود ماشین لباسشویی برای اتصال آن به پریز استفاده میکنید یا برای افزایش طول سیم برق از یک کابل دیگر کمک میگیرید، حتما از میزان جریانی که میتواند از خود عبور دهد مطمئن شوید.

در صورتی که ظرفیت جریان برق عبوری آن از دستگاه کمتر باشد امکان ذوب شدن کابل و خطر آتشسوزی وجود خواهد داشت.

حتما از محافظ برق استفاده نمایید.

حتما پس از خرید دستگاه لباسشویی و برای نصب اولیه از کارشناسان نمایندگی استفاده کنید و از آنها بخواهید نکات ایمنی ماشین لباسشویی و توصیه های مربوط به دستگاه را بگویند. این اطلاعات میتوانند کمک زیادی به استفاده اصولی از ماشین لباسشویی بکنند.

هنگامی که ماشین لباسشویی به مشکلی برخود کرد بهتر است خودسرانه عمل نکنید و از دستکاری دستگاه بدون داشتن اطلاعات کافی خودداری کنید.

تماس با نمایندگی و کارشناسان تعمیر بهترین گزینه در این مواقع است که موجب افزایش طول عمر ماشین لباسشویی لیدر شما خواهد شد.

در صورت بروز هر گونه مشکلی برای لباسشویی لیدر، شما میتوانید با مراکز تعمیرات لباسشویی تک ریپیر تماس گرفته تا در کوتاه ترین زمان ممکن در محل زندگی شما لباسشوییتان را تعمیر کنند.

با پر کردن فرم زیر و شرح خرابی دستگاهتان کارشناسان ما با بررسی مشکل به وجود آمده تکنسین مربوطه را برای تعمیرات به محل مورد نظرتان اعزام مینمایند:

02188592650

02144287993

[gravityform id=”5″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *