خدمات پس از فروش کنوود, مقــــالات

خدمات پس از فروش کنوود

خدمات پس از فروش کنوود

[av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-eu5ulk’]

[av_textblock size=’16’ av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” av_uid=’av-clm460′ admin_preview_bg=”]

خدمات پس از فروش کنوود

آیا می دانید که از چه طریقی می توان خدمات پس از فروش کنوود را دریافت کرد؟ آیا از خدماتی که در نمایندگی تعمیرات کنوود ارائه می شود، اطلاعی دارید؟

بسیاری از مردم با وجود اینکه در صدد دریافت خدمات پس از فروش کنوود هستند اما نمی دانند که از چه طریقی می توانند این خدمات را دریافت کنند.

بررسی ها نشان می دهد که اغلب مردم توانایی ایجاد ارتباط با این مراکز را ندارند و اکثر آن ها با مشکلات زیادی برای این کار رو به رو هستند.

این مشکلات می تواند زمینه ی پشیمانی از دریافت خدمات را ایجاد کند و گاه مراجعه ی اشتباه به دیگر مراکز غیر معتبر را رقم زند.

بی اطلاعی از خدمات پس از فروش کنوود همچنین نتایجی نا امید کننده را ایجاد خواهد نمود.

با افزایش راه های ارتباطی از جمله اینترنت مرکز ارائه دهنده ی این خدمات نیز شماره تماس های خود را در سایت منتشر کرده است تا مردم به راحتی بتوانند با آن ارتباط برقرار کنند.

همچنین عدم نیاز به مراجعه ی حضوری همان چیزی است که مشتریان می خواهند و این امر از این طریق تسهیل شده است.

در باور مردم برای دریافت خدمات پس از فروش کنوود تنها نصب و تعمیر می گنجد اما این تمام ماجرا نیست و خدمات متعددی در این مرکز به آن ها ارائه می شود.

اولین و شاید مهم ترین کار مراکز نمایندگی آن است که بتوانند آشنایی اجمالی مشتریان با لوازم خانگی کنوود را ارتقا دهند.

این عمل اگرچه هزینه بر است اما ارائه اطلاعات به مشتریان می تواند نیاز به تعمیر را کاهش دهد و رضایت مشتریان را به دست آورد.

حاصل این خدمات مشتریانی است که به راحتی تبلیغ این برند را کرده و می توانند موجبات استقبال بیشتر سایرین را فراهم نمایند.
[/av_textblock]

[/av_one_full][av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-hknsx4′]

[av_image src=’https://takrepair.com/wp-content/uploads/خدمات-پس-از-فروش-کنوود-2.jpg’ attachment=’20944′ attachment_size=’full’ copyright=” caption=” styling=” align=’center’ font_size=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#000000′ overlay_text_color=’#ffffff’ animation=’no-animation’ hover=” appearance=” link=” target=” title_attr=” alt_attr=” id=” custom_class=” av_element_hidden_in_editor=’0′ av_uid=’av-gh3c20′ admin_preview_bg=”][/av_image]

[/av_one_full][av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-eu5ulk’]

[av_textblock size=’16’ av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” av_uid=’av-clm460′ admin_preview_bg=”]

ویژگی نمایندگی تعمیرات کنوود در تهران

از مزایای این شرکت میتوان میتوان به سرویس دهی در هر روز هفته حتی در روزای تعطیل هم اشاره کرد که این امر برای افراد شاغل یک حس به حساب می آید.

سرویس دهی در تمامی روزهای هفته

از مزایای این شرکت میتوان میتوان به سرویس دهی در هر روز هفته حتی در روزای تعطیل هم اشاره کرد.این ویژگی برای مشتریانی که شاغل هستند حائز اهمیت است و تکنسین های ما در روزهای تعطیل هم با هماهنگی برای تعمیر میتوانند به منزل شما اعزام شوند.

تعیین زمان سرویس دهی

و از دیگر مزیت های شرکت میتوان به تعیین زمان سرویس دهی توسط شما اشاره کرد ، تعمیرکاران قبل از اینکه برای تعمیر شما بیایند با شما تماس گرفته و ساعتی را که شما در منزل هستید را با شما فیکس میکنند و اعزام میشوند.

هزینه های متعارف در نمایندگی تعمیر 

هزینه هایی که برای تعمیرات لوازم خانگی کنوود دریافت میشود به میزان خرابی و نقص فنی دستگاه شما متفاوت میباشد اما نکته قابل اهمیت این است که تمامی هزینه ها منصفانه بوده و تحت نظارت شرکت و نمایندگی کنوود است.

مدت زمان تعمیر لوازم خانگی به نوع دستگاه و خرابی دستگاه هم مربوط میشود اما تعمیرکاران ما با تجربه بالایی که از تعمیر دارند تمام سعی خود را میکنند تا در کوتاه ترین زمان ممکن دستگاه شما را تعمیر کنند .

استفاده از قطعات اورجینال

نمایندگی  اصلی اوسان با تاییده ی از صنف تعمیر کاران ارائه خدمت میکند تمامی قطعاتی که استفاده میکند در صورت خرابی  از بابت استفاده از قطعات اورجینال خیال شما راحت باشد. همچنین قطعات مورد نیاز برای تعویض و تعمیرات را تنها مراکز مجاز از طریق شرکت تهیه کرده و استفاده از قطعات فابریک موجب بهبود عملکرد دستگاه بعد از تعمیر خواهد شد. این در حالیست که تعمیر کاران غیر مجاز به این قطعات دسترسی نخواهند داشت.

تعمیرات در محل

با جابه جایی لوازم خانگی احتمال اینکه ضربه ای به آن وارد شود و مشکل آن بیشتر شود هست از این رو دیگر مثل گذشته نیازی نیست شما دستگاه خود را به نمایندگی ارسال کنید بلکه تکنسین های ماهر ما به منزل شما می آیند و در منزل وسیله مورد نظرتان را تعمیر میکنند و تا جایی که ممکن است ان را تعمیر میکنند و در صورت خرابی و سوختگی قطعه را تعویض میکنند.

 تجربه و تخصص تکنسین های تعمیر

تمامی تکنسین های نمایندگی کنوود با بیش از 10 سال سابقه کاری و کسب تجربه و با گذراندن دوره های تعمیرات برند کنوود و گرفتن مدرک معتبر در زمینه تعمیرات لوازم خانگی کنوود آپدیت و به روز هستند و از بابت تعمیر و علم به روز آنها با خیال راحت دستگاه قابل تعمیر خود را به دست آنها بسپارید تا مثل روز اول آن را تعمیر کنند.

مدت زمان کوتاه تعمیرات

مدت زمان تعمیرات لوازم خانگی به خرابی دستگاه هم مربوط میشود اما تعمیرکاران ما با تجربه بالایی که از تعمیر دارند تمام سعی خود را میکنند تا در کوتاه ترین زمان ممکن دستگاه شما را تعمیر کنند .
[/av_textblock]

[/av_one_full][av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-ajskvc’]

[av_image src=’https://takrepair.com/wp-content/uploads/نمایندگی-تعمیرات-کنوود.jpg’ attachment=’20946′ attachment_size=’full’ copyright=” caption=” styling=” align=’center’ font_size=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#000000′ overlay_text_color=’#ffffff’ animation=’no-animation’ hover=” appearance=” link=” target=” title_attr=” alt_attr=” id=” custom_class=” av_element_hidden_in_editor=’0′ av_uid=’av-9ekiy0′ admin_preview_bg=”][/av_image]

[/av_one_full][av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-7bjp08′]

[av_textblock size=’16’ av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” av_uid=’av-5qv0i0′ admin_preview_bg=”]
اهمیت ارائه خدمات در تعمیر گاه مجاز کنوود بعد از نصب، به خاطر تعمیر این محصولات است.

برای مشتریان آسان تر است که برای تعمیر به این مراکز مراجعه کنند زیرا کارشناسان آن مهارت و تخصص کافی داشته و اعتماد به آن ها سریع تر شکل می گیرد.

این کار سبب می شود تا برخی از مراکز غیر معتبر نیز از بازار جمع شوند و مردم کمتر گول این مراکز را بخورند.

تنها دلیلی که باعث می شود تا کادر فنی در نمایندگی خدمات پس از فروش کنوود بهتر عمل کند، حمایت و پشتیبانی برند کنوود از این مراکز است.

در واقع مراکز معتبر از سوی شرکت اصلی حمایت می شوند و مشکلات کمتری در این ارتباط به وجود خواهد آمد و مشتریان نیز از آن منتفع خواهند شد.

خدمات پس از فروش کنوود به صورت حضور کارشناس در منزل بوده و نیازی به جا به جایی وسایل از خانه به مرکز وجود ندارد.

در این خدمات تجهیزات کاملی همراه کارشناس ارسال می شود تا کار نصب یا تعمیر به درستی و بدون مشکل به اتمام برسد.

خدمات پس از فروش کنوود را می توان جزو برترین خدمات در حوزه لوازم خانگی دانست که به صورت کامل در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

با پر کردن فرم زیر و شرح خرابی دستگاه ، کارشناسان ما با بررسی مشکل به وجود آمده تکنسین مربوطه را برای تعمیر به محل مورد نظر شما اعزام مینمایند:

شماره تماس:

غرب 44287993-021   

مرکز 88592650-021

[gravityform id=”5″ title=”true” description=”false” ajax=”true”]
[/av_textblock]

[/av_one_full][av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-3m0dqg’]
[av_image src=’http://takrepair.com/wp-content/uploads/بنر-شماره-22-و-44-1.jpg’ attachment=’4936′ attachment_size=’full’ align=’center’ styling=” hover=” link=” target=” caption=” font_size=” appearance=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#000000′ overlay_text_color=’#ffffff’ animation=’no-animation’ admin_preview_bg=” av_uid=’av-2hc9eg’][/av_image]
[/av_one_full]

One thought on “خدمات پس از فروش کنوود

  1. sklep online گفت:

    Wow, superb blog layout! How long have you ever been running a blog for?
    you make blogging look easy. The total look of your website is
    magnificent, as well as the content! You can see similar here
    sklep online

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *