تعمیر هیتاچی, مقــــالات

تعمیر هیتاچی

تعمیر هیتاچی- نمایندگی هیتاچی

[av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-e2mc57′]

[av_textblock size=’16’ av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” av_uid=’av-cwfk7v’ admin_preview_bg=”]

تعمیر هیتاچی

نمایندگی هیتاچی این روز ها یکی از مراکز پر رفت و آمد شده است که نیاز به تعمیر هیتاچی بخش مهمی از خواسته ی مردم در مراجعه به این مرکز می باشد.

از آنجا که برند هیتاچی در ایران با طرفداران زیادی رو به رو است لذا لازم است تا خدمات پس از فروش نیز در نمایندگی آن ارائه گردد.

از این رو همواره مردم به دنبال دریافت خدمات در نمایندگی هیتاچی هستند و این مرکز به نسبت سایر مراکز از کیفیت خدمات بهتری برخوردار است و می توان بدون نگرانی از آن استفاده نمود.

البته باید تعمیر لوازم خانگی هیتاچی را نیز جزو خدمات شاخص و برجسته ی این مرکز دانست که در سال های اخیر مشکلات مردم با وجود آن به حداقل ممکن تقلیل یافته است.

در طول نوسانات قیمت ارز، قیمت لوازم خانگی نیز با رشد فزاینده ای رو به رو شده و اغلب مردم ترجیح می دهند که به جای خرید لوازم خانگی جدید تعمیر این وسایل را انجام دهند.

لذا تعمیر لوازم خانگی هیتاچی نیز از این قاعده مستثنی نیست و بسیاری از افراد با این کار می توانند دوام دستگاه های خود را افزایش دهند.

این روش هزینه های کمتری نیز در پی دارد و مشتریان با این کار نگرانی های کمتری را در رابطه با نقص دستگاه لوازم خانگی تجربه خواهند کرد و به سرعت نمایندگی هیتاچی می تواند خدمات خود را با این روش توسعه دهد.

البته توجه به این واقعیت که استفاده ی نادرست از هر لوازم خانگی روند نیاز به تعمیر  را بیشتر می کند بر کسی پوشیده نیست و لازم است تا نمایندگی برای آن فکری کند.
[/av_textblock]

[/av_one_full][av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-gtaxnv’]

[av_image src=’https://takrepair.com/wp-content/uploads/تعمیر-هیتاچی.jpg’ attachment=’20872′ attachment_size=’full’ copyright=” caption=” styling=” align=’center’ font_size=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#000000′ overlay_text_color=’#ffffff’ animation=’no-animation’ hover=” appearance=” link=” target=” title_attr=” alt_attr=” id=” custom_class=” av_element_hidden_in_editor=’0′ av_uid=’av-f4zanf’ admin_preview_bg=”][/av_image]

[/av_one_full][av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-e2mc57′]
[av_textblock size=’16’ av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” av_uid=’av-cwfk7v’ admin_preview_bg=”]
تعمیر ظرفشویی هیتاچی

برای تعمیر ظرفشویی نیز مردم به مراکز تعمیر مراجعه می کنند و از آنجا که عمر این محصول به نسبت بقیه کمتر است لذا برخی از مراکز آشنایی چندانی با نحوه ی تعمیر آن ندارند. در مواردی ممکن است ظرفشویی با مشکلاتی از قبیل زیر مواجه شود:

  • کثیف شدن فیلتر
  • عدم کارایی به موقع دوش ها
  • بسته نشدن درب دستگاه
  • کار نکردن موتور

این مشکلات سبب می شود تا خانوار ها نتوانند از ماشین ظرفشویی به درستی استفاده کنند. همچنین در صورت انجام اشتباهات پی در پی نیز در هنگام کار با دستگاه نیز ممکن است تعمیر ظرفشویی را جلو بیاندازد. در واقع لازم است تا به صورت کامل خانوار ها درباره ی نحوه ی استفاده از ماشین ظرفشویی نیز اطلاعاتی به دست آورند که در نتیجه ی آن عدم نیاز به تعمیر اتفاق خواهد افتاد.

تعمیر ساید بای ساید هیتاچی

تعمیر ساید نیز از خدمات مهم مراکزی است که مدعی ارائه ی خدمات تعمیر لوازم خانگی هستند. شاید از مهم ترین مواردی که نیاز به تعمیر ساید در مراکز معتبر را ضروری می کند، آب سرد کن آن باشد.

یخساز و آب سرد کن قسمت هایی از یخچال ساید بای ساید هستند که اغلب کارشناسان مهارت کافی برای تعمیر آن ندارند و در مواقع لزوم این قطعات را به سایر مراکز برای تعمیر ارسال می کنند. اهمیت خدمات برای تعمیر ساید در مراکز مختلف در اینجا مشخص می شود زیرا اعتماد به مراکزی که کارشناسان آن توانایی تعمیر قسمتی از یخچال را نداشته باشند اندکی سخت خواهد بود.
[/av_textblock]
[/av_one_full]

[av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-a5wr17′]

[av_image src=’https://takrepair.com/wp-content/uploads/نمایندگی-هیتاچی-1.jpg’ attachment=’20871′ attachment_size=’full’ copyright=” caption=” styling=” align=’center’ font_size=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#000000′ overlay_text_color=’#ffffff’ animation=’no-animation’ hover=” appearance=” link=” target=” title_attr=” alt_attr=” id=” custom_class=” av_element_hidden_in_editor=’0′ av_uid=’av-9hiu3f’ admin_preview_bg=”][/av_image]

[/av_one_full][av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-81tc7f’]
[av_textblock size=’16’ av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” av_uid=’av-5vvwu3′ admin_preview_bg=”]

نمایندگی هیتاچی

به همین منظور نمایندگی هیتاچی از روشی همچون آموزش استفاده ی صحیح از لوازم خانگی استفاده می کند.

در واقع این کار کمک می کند تا استفاده از لوازم خانگی به صورت استاندارد باشد و در نتیجه امکان تعمیر هیتاچی کمتر شود. با روی کار آمدن این خدمات در نمایندگی برخی تصور می کنند که تمامی خدمات تکمیل شده است اما در واقع نمایندگی باید زمان زیادی را برای بدست آوردن رضایت مشتریان صرف کند.

انجام خدمات غیر حضوری در مرکز یکی از دستاورد های جدید تعمیرگاه هیتاچی بوده که استفاده از آن برای برخی اهمیت زیادی دارد.

در این روش تنها مردم برای تعمیر هیتاچی با نمایندگی تماس می گیرند و کارشناسان این مرکز بدون اتلاف وقت به منزل مشتریان رجوع کرده و این خدمات را ارائه می دهد.

از جمله نتایج مهمی که این روش از طرف نمایندگی هیتاچی به وجود می آورد، کاهش صدمات به لوازم خانگی می باشد زیرا حمل و جابه جایی این وسایل ضروری نیست.

در ساختمان های پر ارتفاع پایتخت بسیاری از مردم با مشکلات زیادی برای انتقال وسایل به مرکز تعمیر دارند و در صورتی که نمایندگی با این روش می تواند از حجم مشکلات آن ها بکاهد.

همچنین در صورت کاهش مشکلات پیش روی مشتریان رضایت آن ها فراهم خواهد شد و کارشناسان نیز از دقت زیاد خود برای این کار نهایت استفاده را خواهند کرد.

با پر کردن فرم زیر و شرح خرابی دستگاه مورد نظر کارشناسان ما با بررسی مشکل به وجود آمده تکنسین مربوطه را برای تعمیر به محل مورد نظرتان اعزام مینمایند:

شماره تماس:

غرب 44287993-021   

شرق 77147330-021

[gravityform id=”5″ title=”true” description=”false” ajax=”true”]

[/av_textblock]
[/av_one_full]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *