دسته‌بندی نشده

تعمیرات تلویزیون راک

تعمیر تلویزیون راک و تعمیرات تلویزیون راک

برند راک یکی از جدیدترین برندها در زمینه ساخت، تولید و عرضه تلویزیون می باشد که شاید شما تا پیش از این نام آن را نشنیده باشید. این تلویزیون تا حدودی پشتیبانی ضعیفی دارد و خریداران آن نمی دانند زمانی که با این تلویزیون به مشکل بر میخورند باید چه کار کنند و از چه کسی برای تعمیر آن درخواست همکاری کنند. ما در اینجا مفتخریم در مرکز تعمیر تلویزیون راک به شما خدمات تعمیرات تلویزیون راک را در تهران به پایتخت نشینان ارائه دهیم و در راستای جلب رضایت شما هر آنچه در توان داریم به کار بگیریم تا شما از تعمیرات تلویزیون راک رضایت داشته و دیگر نیازی به مراجعه بعدی نداشته باشید. مرکز تعمیر تلویزیون راک از گروهی تخصصی برای انجام تعمیرات تلویزیون راک بهره می گیرد، به طوری که شما می توانید با خیالی آسوده تعمیرات تلویزیون راک را به ما بسپارید و از انجام آن به نحو احسن آسوده خاطر باشید.

تعمیرات تلویزیون راک

تعمیرات تلویزیون راک

مشکلات تلویزیون های راک

⦁ لکه های سیاه در هنگام تماشای فیلم

این مشکل می تواند ناشی از اختلال بک لایت تلویزیون باشد که باعث به وجود آمدن برخی نقاط سیاه در میان تصویر می شود. این پدیده به این صورت رخ می دهد که پخش ولتاژ بک لایت های خراب شده در میان بک لایت های سالم باعث می شود برخی نقاط سیاه به نظر برسند که شما برای رفع چنین مشکلی نیاز به یک متخصص تعمیرات تلویزیون راک خواهید داشت.

⦁ خطوط عمودی و یا افقی بر روی صفحه نمایش

شما هر خط اضافه و یا نقاط اضافه تر را که در تلویزیون خود مشاهده نمودید، آن را می توانید به حساب ایراد در پنل تلویزیون بگذارید. می توان گفت تمامی این موارد به طور معمول از پنل تلویزیون نشات می گیرند. برای رفع آنها مطمئناً شما با داشتن اندک دانش نمی توانید آن را رفع نمایید و حتماً باید از یم کارشناس و متخصص در زمینه تعمیرات تلویزیون راک درخواست کنید تا آن را برای شما رفع کند.

⦁ قطعی در تصویر

در مورد این مشکل می توان گفت این ناشی از بروز مشکل در برد تلویزیون می باشد. البته گاهی این مشکل به پنل و خرابی در بک لایت ها باز می گردد که با انجام یک تعمیر و یا تعویض در پنل، می توان آن را رفع کرد.

⦁ از کار افتادن خروجی های تلویزیون راک

این مشکل بیشتر بر اثر بی احتیاطی و عدم وارد کردن و خارج کردن صحیح کابل ها ممکن است رخ دهد که گاهی با برخی تعمیرات و لحیم کاری ها رفع می شود و گاهی نیاز می باشد کل قطعه تعویض شود. خروجی های HDMI و خروجی های AV از جمله خروجی های مهم هستند که بسیار مورد استفاده قرار می گیرند و غالباً همین خروجی ها نیز دچار خرابی می شوند.

هر یک از این مشکلات گوشه ای از مشکلاتی هستند که ممکن است در تلویزیون های راک رخ می دهد و فکر شما را درگیر خود کند. مطمئناً بهترین عکس العمل در زمان مواجه با چنین خرابی هایی، تماس با یک مرکز تعمیر تلویزیون راک و دریافت خدمات از یک متخصص خبره در زمینه تعمیرات تلویزیون راک می باشد.

تعمیر تلویزیون راک

تعمیرات تلویزیون راک

خدمات مرکز تعمیر تلویزیون راک

اولین اقدامی که شما در هنگام روبرو شدن با مشکلات مختلف در تلویزیون باید انجام دهید تماس با مرکز تعمیر تلویزیون راک می باشد. کارشناس پس از دریافت تماس شما، سوالاتی در مورد مشکل تلویزیون از شما میپرسد تا مشکل تلویزیون شما را تشخیص دهد. پس از آن کارشناس با شما هماهنگ می کند تا به صورت حضوری به محل کار و یا محل زندگی شما مراجعه و اقدامات لازم برای تعمیرات تلویزیون راک شما را انجام دهد.

کارشناس پس از ساعاتی به محل کار و یا محل زندگی شما مراجعه خواهد نمود و به صورت دقیق تر مشکل تلویزیون راک شما را بررسی خواهد نمود و پس از ان می توان به طور قطع در مورد مشکل تلویزیون می تواند نظر دهد. تمامی نظریات و اطلاعاتی که باید بدانید را به شما خواهد گفت، همچنین میزان هزینه ای که برای انجام تعمیرات تلویزیون مورد نیاز است را به شما اطلاع خواهد داد و تنها با رضایت شما این تعمیرات را انجام خواهد داد.

شرایط درخواست همکاری از مرکز تعمیر تلویزیون راک

یکی از شرایط درخواست همکاری از مرکز ما برای دریافت خدمات و تعمیرات تلویزیون راک این است که شما ساکن پایتخت باشید. در این صورت شما از نقطه از تهران که باشید می توانید با ما تماس گرفته و هرگونه خدماتی را از ما دریافت کنید. این خدمات به صورت حضوری و در محل به شما ارائه می شود و نیازی به مراجعه حضوری شما به مرکز نمی باشد.

در صورت بروز هر گونه مشکلی برای تلویزیون شما ، میتوانید با مرکز تعمیر راک تماس بگیرید تا با کارشناسان ما به صورت رایگان مشاوره بگیرید و در صورت بروز مشکل جدی درخواست تعمیر کار بکنید تا در کوتاه ترین زمان ممکن با استفاده از قطعات اورجینال در محل مورد نظر شما تعمیرات تلویزیون شما را بر عهده بگیرند:

با پر کردن فرم زیر و شرح خرابی دستگاه خود کارشناسان ما با بررسی مشکل به وجود آمده تکنسین مربوطه را برای تعمیر به محل مورد نظرتان اعزام مینمایند:

02144287993

02122737566

[gravityform id=”5″ title=”true” description=”false” ajax=”true”]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *