تعمیر کولر گازی ایوولی

تعمیر کولر گازی ایوولی

تعمیر کولر گازی گری

تعمیر کولر گازی ایوولی ، نمایندگی کولر گازی ایوولی

تعمیر کولر گازی ایوولی در نمایندگی کولر گازی ایوولی این اطمینان را به ما میدهد که از قطعات اورجینال استفاده میکنند و تعمیر کاران نمایندگی به طور صحیح عیب یابی خواهند کرد و کولر گازی به طور صحیح تعمیر خواهد شد.شما اگر هر سال قبل از شروع فصل گرما برای سرویس کولر گازی خود اقدام کنید نیاز به تعمیر اسپیلت ایولی نخواهید داشت .

تمامی محصولات این برند ، در کشور چین تولید و مونتاژمی شوند. کارخانه و شرکت ایتالیایی-اماراتی این برند پیش تر با عرضه برند های جنرال مکس ، جنرال گلد و فوجی درجه کیفی خود را ثابت کرده است.

شرکت ایوولی با الگو قرار دادن برند های معتبر دنیا در طراحی محصولات خود بسیار موفق عمل کرده است.شرکت ایوولی محصولات متعددی از جمله یخچال ، کولر گازی ، اسپلیت ، و تلویزیون ، لباسشویی را به بازار عرضه کرده است.

تعمیر کولر گازی ایوولی

نمایندگی کولر گازی ایوولی

چه زمانی نیاز به تعمیر کولر گازی ایوولی داریم؟

۱بادی از خروجی کولر گازی خارج نمی شود.

این مشکل به دلیل اختلال در عملکرد هواساز دستگاه می باشد. برای حل آن باید با بازکردن اسپیلیت، هواساز آن را پیدا کنید و با برداشتن پنل توجه داشته باشید که اگر چراغی روشن باشد، برد کنترل کولر دچار مشکل شده است.

سیم برق دستگاه را قطع کنید و میزان گرم و سرد بودن موتور کولر گازی را بررسی نمایید؛ در صورتی که موتور به شدت داغ باشد، به این معنی است که باید تعویض گردد.

۲از کار افتادن موقت دستگاه

ممکن است دستگاه  برای چند ساعت از کار بیفتد و پس از اینکه شما آن را خاموش و روشن کردید، مجددا شروع به کار کند. این مورد یکی از علامت های خرابی موتور کولرگازی می باشد زیرا این دستگاه معمولا دارای دو موتور خنک کنده ی خارجی و موتور دمنده ی داخلی است.

۳مصرف زیاد برق کولر گازی

اگر دستگاهی که خریداری کرده اید، از استاندارد های مربوطه برخوردار باشد یعنی مصرف انرژی معینی دارد. در مواقعی که مصرف برق دستگاه به طور غیر معمول افزایش یافته است، شما باید موارد زیر را بررسی نمایید:

  • تمامی سیم ها و اتصال ها را چک کرده و از سالم بودن آن ها اطمینان حاصل نمایید.
  • با لمس کردن موتور های کولر گازی از سالم بودن آن ها مطمئن شوید.
  • سوپاپ های کمپرسور را چک کنید؛ اگر سوپاپ ها خراب شده اند باید کمپرسور تعویض شود.
  • در صورتی که فیلتر های مربوط به کندانسور و تبخیرکننده ی کولر کثیف هستند، آن ها را تعویض کنید.
۴گرم بودن باد خروجی از دستگاه

این مشکل می تواند به دلایل مختلفی ایجاد شود که مهمترین دلیل آن نشتی داشتن کولر گازی است. این نشتی معمولا از لوله های خنک کننده ناشی می شود و باعث آسیب رساندن به کمپرسور خواهد شد.

در صورتی که خنک کننده ی دستگاه خراب است، شما باید با نمایندگی کولر گازی ایوولی در تهران تماس بگیرید تا سرویس کارانشان را برای سرویس به منزل شما اعزام نمایند؛ زیرا تعمیر این قطعه کار بسیار تخصصی می باشد.

مشکلات متداول کولر گازی ایوولی

۱-نمایش دادن ارور یا کد خطا روی صفحه نمایش پنل داخلی کولر گازی.

۲-با توجه به کارکرد کندانسور (یونیت بیرونی) و اواپراتور (یونیت داخلی) کولر گازی به میزان کافی سرما تولید نمیکند.

۳-تولید صدا های ناهنجار و غیرطبیعی در کارکرد کولر گازی.

۴-عدم پرتاب باد کافی در کولر گازی.

۵-ریزش آب از پنل داخلی کولر گازی(نشت آب).

۶-عدم خاموش شدن کولر گازی به صورت اتوماتیک.

۷-گرم بودن باد خروجی کولر گازی

۸-بادی از خروجی کولر گازی خارج نمی شود.

۹-بدنه دستگاه دارای برق است و دچار برق گرفتگی می شود.

۱۰-مصرف زیاد برق توسط کولر گازی

۱۱-وجود برفک روی لوله ها

نمایندگی کولر گازی ایوولی

تعمیر کولر گازی ایوولی

در صورتی که با مشکلاتی مانند موارد فوق مواجه شده‌اید، به هیچ عنوان دست به اقدامات خودسرانه نزنید و عیب یابی و تعمیر کولر گازی ایوولی را به تعمیرکاران متخصص مرکز بسپارید؛ زیرا ممکن است در اثر تعمیرات نادرست صدمات جبران ناپذیری به کولر گازی وارد کنید که سبب از کار افتادن همیشگی دستگاه شود.

نمایندگی کولر گازی ایوولی آماده ارائه خدمات تعمیرات کولر گازی ایوولی به صورت حضوری بوده و شما در هر نقطه از شهر تهران می توانید از این خدمات بدون محدودیت بهره مند شوید. فقط کافی است یک تماس با کارشناس فنی مرکز ما برقرار کنید تا در کوتاهترین زمان ممکن، بهترین خدمات تعمیر اسپیلت ایولی را دریافت کنید. کارشناسان مرکز تعمیر کولر گازی ایوولی  دوره های تخصصی تعمیرات کولر گازی ایوولی را در نمایندگی کولر گازی ایوولی گذرانده و مهارت بالایی در انجام اینگونه تعمیرات را دارند که در تلاش هستند تا به شما بهترین و برترین خدمات را ارائه دهند.

نحوه ارائه خدمات در مرکز تعمیر کولر گازی ایولی

با برقراری تماس ، کارشناسان شرکت تک ریپیر درخواست شما را ثبت خواهند کرد و در همان روز نیز به محل کار و یا محل زندگی شما مراجعه خواهد کرد تا نسبت به انجام تعمیر کولر گازی ایولی خدمات لازم را اعمال کند. کارشناس پس از ساعاتی به شما مراجعه خواهد کرد و اقدامات مورد نیاز برای انجام تعمیر کولر گازی ایولی را آغاز خواهد کرد. تعمیر کاران تمام سعی خود را برای حفظ قطعات اصلی کولر گازی خواهند کرد تا نیازی به نصب قطعه جدید در صورت نیاز نباشد. از قطعات به کار رفته در تعمیر کولر گازی ایولی آسوده خاطر باشید زیرا این قطعات کاملاً اورجینال و اصلی بوده و تا سالها بدون هیچگونه مشکلی کار می کنند.

نمایندگی های اصلی کولر گازی ایوولی در تهران:

غرب تهران
نمایندگی کولر گازی ایوولی در غرب تهران  شامل مناطق سعادت آباد، شهرک غرب، آریاشهر، آیت الله کاشانی، اشرفی اصفهانی، پونک، شهران، جنت آباد، ستاری، اکباتان، تهرانسر

شمال تهران
نمایندگی اصلی کولر گازی ایوولی در شمال تهران شامل مناطق نیاوران، زعفرانیه، ولنجک، الهیه، جردن، اندرزگو، پاسداران، دروس، شریعتی، دولت، ظفر، میرداماد، هروی

شرق تهران
نمایندگی اصلی کولر گازی ایوولی در شرق تهران  شامل مناطق تهرانپارس، نارمک، رسالت، مجیدیه، کرمان، سید خندان، فرجام، پیروزی، حکیمیه، افسریه، مسعودیه

جنوب تهران
نمایندگی اصلی کولر گازی ایوولی در جنوب تهران شامل مناطق انقلاب، آزادی، جمهوری، نازی آباد، حافظ، امام خمینی، ولیعصر، خانی آباد، نازی آباد، خاوران، شهر ری

با پر کردن فرم زیر و شرح خرابی کولر گازی خود کارشناسان ما تکنسین مربوطه را برای تعمیر کولر گازی ایولی شما اعزام میشوند به محل مورد نظر شما:
02122737566
02144287993
[gravityform id=”5″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]

One thought on “تعمیر کولر گازی ایوولی

  1. dobry sklep گفت:

    Wow, superb weblog structure! How long have you ever
    been running a blog for? you make blogging glance easy.
    The whole glance of your website is excellent,
    as well as the content! You can see similar here najlepszy sklep

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *