نمایندگی لباسشویی

نمایندگی ماشین لباسشویی

[av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” row_boxshadow=” row_boxshadow_color=” row_boxshadow_width=’10’ custom_margin=” margin=’0px’ mobile_breaking=” border=” border_color=” radius=’0px’ padding=’0px’ column_boxshadow=” column_boxshadow_color=” column_boxshadow_width=’10’ background=’bg_color’ background_color=” background_gradient_color1=” background_gradient_color2=” background_gradient_direction=’vertical’ src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ highlight=” highlight_size=” animation=” link=” linktarget=” link_hover=” title_attr=” alt_attr=” mobile_display=” id=” custom_class=” aria_label=” av_uid=’av-gs0n7′]

[av_textblock size=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” av_uid=’av-kgqfvoam’ admin_preview_bg=”]

نمایندگی ماشین لباسشویی

نمایندگی ماشین لباسشویی در تهران آماده خدمات رسانی در کم ترین زمان ممکن است. برای همه ما اتفاق افتاده که ماشین لباسشویی ما ایراد پیدا کرده باشد و مجبور شده ایم با نمایندگی لباسشویی تماس بگیریم و از شرکت مربوطه درخواست نیرو کنیم.

در صورت داشتن گارانتی دستگاه که با شرکت ارائه دهنده گارانتی تماس میگیریم اما در صورت اتمام زمان گارانتی باید با نمایندگی اصلی لباسشویی خود تماس بگیریم تا برای تعمیر لباسشویی ما اقدامات لازم را اتخاذ کنند.

تعمیرات انواع ماشین لباسشویی در نمایندگی مجاز لوازم خانگی

شاید به ظاهر این موضوع ساده ای باشد اما از آنجا که تبلیغات بسیاری در زمینه تعمیرات لباسشویی انجام میشود بسیاری از مردم به اشتباه به جای مواجه شدن با نمایندگی ماشین لباسشویی مورد نظر خود با تعمیرکاران غیر حرفه ای مواجه میشوند.

که نه تنها دستگاه آنها درست نمیشود، بلکه مشکل آن بسیار پیچیده تر خواهد شد!

نکات قابل توجه در تعمیر ماشین لباسشویی

ماشین لباسشویی به عنوان یک وسیله پرکاربرد در منازل مورد استفاده قرار می‌ گیرد. به گونه‌ ای که امروزه کمتر کسی لباس‌ هایش را با آب گرم و دست مورد شستشو قرار می‌ دهد، چرا که ماشین لباسشویی با صرف زمان و مواد شوینده ی کمتری لباس‌ ها را به خوبی می‌ شوید.

این وسیله پرکاربرد گاهی با مشکلات جدی مواجه می‌ شود و نیاز به تعمیرات لباسشویی خواهد داشت و در صورتی که تعمیر ماشین لباسشویی به درستی صورت نپذیرد، صدمات جبران ناپذیری را در پی خواهد داشت. چه بسا که ماشین لباسشویی به طور کامل از کار بیفتد و دیگر قابل استفاده نباشد.

در ادامه برخی از مشکلاتی که برای ماشین لباسشویی ها به وجود می‌ آید به طور کلی بیان شده است.
[/av_textblock]

[/av_one_full][av_image src=’https://takrepair.com/wp-content/uploads/نمایندگی-لباسشویی-1.jpg’ attachment=’20903′ attachment_size=’full’ copyright=” caption=” styling=” align=’center’ font_size=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#000000′ overlay_text_color=’#ffffff’ animation=’no-animation’ hover=” appearance=” link=” target=” title_attr=” alt_attr=” id=” custom_class=” av_element_hidden_in_editor=’0′ av_uid=’av-26m3j7′ admin_preview_bg=”][/av_image]

[av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-5fy7fn’]

[av_textblock size=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” av_uid=’av-4upgkj’ admin_preview_bg=”]

مشکلات مربوط به لباسشویی ها

آب درون ماشین لباسشویی به خوبی تخلیه نمی‌ شود !

در وهله اول علت تخلیه نشدن آب درون ماشین لباسشویی به دلیل شیب دار بودن محل قرار ­گیری ماشین لباسشویی است؛ بنابراین سعی کنید ماشین لباسشویی را در محل صاف، به صورت تراز و نزدیک به پریز برق و چاه فاضلاب قرار دهید.

دلایل متعدد دیگری نیز مانند مسدود شدن شلنگ تخلیه آب و خراب بودن پمپ تخلیه آب برای تخلیه نشدن آب درون لباسشویی وجود دارد. در این گونه مواقع با نمایندگی ماشین لباسشویی تماس حاصل نمایید. تا کارشناسان فنی برای عیب یابی و تعمیرات ماشین لباسشویی به محل مورد نظر شما مراجعه کنند.

دکمه استارت ماشین لباسشویی کار نمی کند !

در برخی از مواقع دکمه استارت یا شروع به کار لباسشویی کار نمی‌ کند، علت این امر می‌ تواند به دلیل عدم وجود برق درون ماشین لباسشویی باشد. بنابراین ابتدا اتصال ماشین لباسشویی به برق را چک کنید و از وجود برق درون پریز اطمینان حاصل کنید.

اما دلایل متعدد دیگری مانند قفل نشدن درب ماشین لباسشویی و خراب بودن دکمه استارت نیز می‌ تواند مانع از شروع فرآیند شستشو توسط ماشین لباسشویی گردد؛ بنابراین در زمان کار نکردن دکمه استارت، ماشین لباسشویی را از برق بکشید و با نمایندگی لباسشویی برای انجام تعمیر لباسشویی تماس حاصل کنید.

ایرادات دیگری مانند چروک و پاره شدن لباس‌ ها، برق گرفتگی بدنه لباسشویی و نمایش خطاهای متفاوت بر روی صفحه نمایش لباسشویی نیز وجود دارد؛ که این ایرادات نیاز به عیب یابی و تعمیر دقیق لباسشویی توسط کارشناسان فنی نمایندگی مجاز لباسشویی دارد.

در هنگام بروز مشکل در عملکرد ماشین لباسشویی از انجام تعمیرات خودسرانه بپرهیزید؛ زیرا عدم دارا بودن تخصص کافی سبب بروز حوادث جبران‌ ناپذیری خواهد شد. چه بسا که قطعات لباسشویی با صدمات جدی مواجه شوند و دیگر قابل تعمیر کردن نباشند.

انجام تعمیرات توسط نمایندگی لباسشویی

نمایندگی تعمیر لباسشویی با وجود دارا بودن کارشناسان متخصص و متبحر، از آخرین دانش روز دنیا برای تعمیر لباسشویی بهره ­مند است. از این رو هیچ گونه جای نگرانی از تعمیر با کیفیت لباسشویی وجود نخواهد داشت. بعد از اتمام فرآیند عیب یابی و تعمیر لباسشویی می‌ توانید آن را درست مانند روز اول برای شستشوی لباس‌ ها مورد استفاده قرار دهید.

نمایندگی ماشین لباسشویی از قطعات اصل برای تعمیر لباسشویی استفاده می‌ کند، تا ماشین لباسشویی بعد از تعمیر به راحتی قابل استفاده مجدد باشد. از این رو به شما توصیه می‌ کنیم فریب تعمیرکاران تازه‌ کار و غیرمجاز را نخورید؛ زیرا این افراد از قطعات دست دو و غیر قابل‌ قبول برای تعمیر لباسشویی بهره می‌ گیرند. تا شما مجددا مجبور به مراجعه برای تعمیر انواع لباسشویی نباشید.

[/av_textblock]

[av_image src=’http://takrepair.com/wp-content/uploads/تعمیرات-لباسشویی.gif’ attachment=’11961′ attachment_size=’full’ align=’center’ styling=” hover=” link=” target=” caption=” font_size=” appearance=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#000000′ overlay_text_color=’#ffffff’ animation=’no-animation’ admin_preview_bg=” av_uid=’av-26m3j7′][/av_image]

[/av_one_full][av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” row_boxshadow=” row_boxshadow_color=” row_boxshadow_width=’10’ custom_margin=” margin=’0px’ mobile_breaking=” border=” border_color=” radius=’0px’ padding=’0px’ column_boxshadow=” column_boxshadow_color=” column_boxshadow_width=’10’ background=’bg_color’ background_color=” background_gradient_color1=” background_gradient_color2=” background_gradient_direction=’vertical’ src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ highlight=” highlight_size=” animation=” link=” linktarget=” link_hover=” title_attr=” alt_attr=” mobile_display=” id=” custom_class=” aria_label=” av_uid=’av-2clag3′]

[av_textblock size=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” av_uid=’av-kgqg21lp’ admin_preview_bg=”]
لباسشویی به عنوان یک وسیله ی ضروری در خانه است که در صورت نبود آن مشکلات زیادی برای خانوار ها ایجاد می شود، بنابراین لازم است تا در اسرع وقت تعمیر گردد.

از مشکلاتی که نیاز به تعمیر لباسشویی را الزامی می کند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

شرایطی که سبب می شود تا انواع خدمات مراکز مختلف از هم تفکیک شوند نیز کیفیت ارائه ی این خدمات و تشخیص مشکل است.

عیب یابی از ضروری ترین کار هاییست که تنها کارشناسان متخصص و با مهارت کافی قادر به انجام آن هستند و در نتیجه انتخاب مراکز مختلف، نتایج متنوعی را به دنبال خواهد داشت که به سبب همین توانایی در کادر فنی آن اتفاق می افتد.
[/av_textblock]

[/av_one_full][av_image src=’https://takrepair.com/wp-content/uploads/بنر-شماره-22-و-77-7.jpg’ attachment=’22925′ attachment_size=’full’ copyright=” caption=” styling=” align=’center’ font_size=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#000000′ overlay_text_color=’#ffffff’ animation=’no-animation’ hover=” appearance=” link=” target=” title_attr=” alt_attr=” id=” custom_class=” av_element_hidden_in_editor=’0′ av_uid=’av-lbrn4lfq’ admin_preview_bg=”][/av_image]

[av_textblock size=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” av_uid=’av-lbrovonw’ admin_preview_bg=”]

راه های ارتباطی با ما در تک ریپیر

با پر کردن فرم زیر و شرح خرابی دستگاه خود، کارشناسان ما با بررسی و هماهنگی با شما تکنسین مربوطه را به محل مورد نظر شما در سراسر تهران اعزام میکنند.

شماره تماس شعبه غرب تهران : 44287993-021

شماره تماس شعبه شرق تهران : 77147330-021

                                                      021-33142528

                                                      021-77114767

شماره تماس شعبه مرکزی تهران : 88592650-021

شماره تماس شعبه جنوب تهران : 55810742-021

شماره تماس شعبه شمال تهران : 22737566-021

[gravityform id=”5″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]

[/av_textblock]

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *