نمایندگی لباسشویی آاگ

تعمیر لباسشویی آاگ

تعمیرات لباسشویی کنوود

تعمیر لباسشویی آاگ ، تعمیرات ماشین لباسشویی آاگ

لباسشویی آاگ شما به درستی کار نمی کند؟ برای تعمیر لباسشویی آاگ خود نیاز به تعمیرکار حرفه ای دارید؟ به دنبال مرکز معتبر تعمیر لوازم خانگی آاگ هستید؟

کافیست با تک ریپیر تماس بگیرید یا با تکمیل فرم اعزام تعمیرکار درخواست خود را ثبت نمایید.

تعمیرکاران مرکز تخصصی تعمیرات آاگ تک ریپیر در کوتاه ترین زمان و با کمترین هزینه لباسشویی شما را در محل و در وقت تعیین شده توسط خود شما تعمیر می کنند.

آیا به دنبال تعمیرکار حرفه ای برای تعمیرات ماشین لباسشویی آاگ در تهران هستید؟آیا می‌خواهید که تعمیر لباسشویی آاگ شما در محل مورد نظر شما و فوری انجام شود ؟ آیا به دنبال تعمیر با هزینه کم و به صرفه ماشین لباسشویی آاگ خود هستید؟شرکت تک ریپیر با دارا بودن تعمیرکاران با تجربه و ماهر، آماده ارائه خدمات نصب، سرویس و تعمیر ماشین لباسشویی آاگ در تمام نقاط تهران می‌باشد. تعمیرکاران باتجربه ما با عیب‌یابی و تشخیص صحیح مشکل ماشین لباسشویی، هزینه‌ی تعمیرات را برای شما کاهش خواهند داد و فقط در مواردی که امکان تعمیر نباشد، قطعه‌ی معیوب تعویض خواهد شد.  برای مشاوره رایگان و دریافت اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

نگران نباشید در صورت تماس شما با شرکت تعمیر کاران ما در کوتاه ترین زمان خود را به محل مورد نظر شما رسانده و شروع به تشخیص خرابی دستگاه و عیب یابی صحیح میکنند.در صورت نیاز فقط قطعه‌ی معیوب به تعمیرگاه منتقل خواهد شد. تعمیرکاران ما با توجه به سال‌ها تجربه و آموزش‌های تخصصی با مشکلات رایج ماشین لباسشویی آاگ با هر مدلی به خوبی آشنا هستند.در ادامه مقاله از ویژگی های بارز تعمیر کاران متخصص این شرکت میگوییم.با رویکرد تعمیر و نه تعویض قطعات، اقدام به رفع مشکل ماشین  لباسشویی شما خواهد شد.امروزه با توجه به قیمت های بالا لوازم خانگی اصلا به صرفه و عاقلانه نیست با خرابی دستگاه یک ماشین لباسشویی دیگر خریداری کنیم وباید با تعمیر آن وسیله در کاهش هزینه ها سهیم باشم .

بیشتر بدانید : نمایندگی لباسشویی آاگ در تهران

تعمیر لباسشویی آاگ

تعمیر لباسشویی آاگ

هزینه های تعمیر لباسشویی آاگ

هزینه دریافتی از شما عزیزان برای تعمیر لباسشویی آاگ بستگی به میزان خرابی دستگاه شما دارد و اصلا جای نگرانی بابت هزینه تعمیر نداشته باشید چون شرکت دارای مجوز رسمی از اتحادیه و اصناف میباشد و نظارت کامل روی نرخ ها دارد و مرکز تعمیر آاگ نسبت به نرخ مصوب شده هزینه ها را برآورد میکند و تمامی تعمیر کاران ما در شرکت موظف به رعایت آن هستند.حدود قیمت هم قبل از اینکه تعمیر کار به منزل شما بیاید به صورت حدودی به شما گفته میشود تا در صورت تمایل تعمیر کار را اعزام کنیم.

مراحل ثبت سفارش تعمیر در مرکز تک ریپیر

مرحله اول

درخواست نصب، سرویس و یا تعمیرات خود را به صورت آنلاین و یا تلفنی ثبت کنید.

مرحله دوم

کارشناسان ما با در نظر گرفتن نوع دستگاه، مشکل دستگاه و لوکیشن، درخواست شما را به بهترین تعمیرکار واجد شرایط تخصیص می دهند.

مرحله سوم

تعمیرکار جهت هماهنگی با شما تماس خواهد گرفت تا در زمان مورد نظر شما به محل مراجعه کند.

با پر کردن فرم زیر و شرح خرابی دستگاه خود کارشناسان ما با بررسی مشکل دستگاه شما تکنسین مربوطه را برای تعمیرات ماشین لباسشویی آاگ شما با هماهنگی به محل مورد نظر شما اعزام میکنند:

22737566

 

77394353

[gravityform id=”5″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]

خدمات مرکز تعمیرات ماشین لباسشویی آاگ

  • تخصصی ترین مرکز تعمیرات ماشین لباسشویی آاگ در تهران
  • تضمین مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت
  • دارای تکنسین های ماهر ، حرفه ای، با تجربه و با اصالت
  • بیش از 10سال تجربه در تعمیرات لباسشویی
  • اعزام سرویس کار در کمتر از چند ساعت
  • انجام تعمیرات در محل شما
  • استفاده از قطعات اورجینال
  • سرویس دهی در تمامی روز های هفته

بیشتر بدانید : تعمیر ماشین لباسشویی aeg قدیمی

تعمیر لباسشویی آاگ

تعمیر لباسشویی آاگ

آشنایی با شرکت آاگ ( AEG )

پیشرفت های که شرکت آاگ در ماشین لباسشویی های خود در این دو دهه کرده استقبال فوق العاده مردم را به همراه داشته است.به طوری که مصرف کنندگان از لوازم خانگی آاگ برای خرید های بعدی خود هم این برند را ترجیح داده اند.

امیل راتناو در سال ۱۸۸۳ شرکت “آلمانی برق ادیسون ” را در برلین تأسیس نمود. این کارخانه به شرکت آاگ در سال ۱۸۸۷ تغییر نام یافت. در ابتدا درگیر تولید تجهیزات الکتریکی (مانند لامپ، موتور و ژنراتور) شد، شرکت خیلی زود در سیستم‌های انتقال برق AC وارد شد. در سال ۱۹۰۷ پتر بهرنس به عنوان مشاور هنری AEG منصوب شد. این امر منجر به ایجاد اولیه هویت سازمانی این شرکت با محصولات و به اشتراک گذاری تبلیغات ویژگی‌های طراحی مشترک گشت.کمپانی آاگ یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده تجهیزات الکتریکی در جهان است که در حال حاضر تولیدات انبوه آن شامل ماشین لباسشویی ماشین ظرفشویی یخچال و فریزر ساید بای ساید و …. می باشد.

ساختار لباسشویی های آاگ دردو دهه اخیر به قدری از لحاظ فنی تغییر کرده و پیشرفت داشته که اگر کسی دوره تعمیر لباسشویی آاگ را در نمایندگی آاگ پشت سر نگذاشته باشد به هیچ وجه نمی تواند از پس تعمیر آن بر بیاید.

تک ریپیر به  عنوان نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی آاگ طی سال‌ های زیاد متخصصان زیادی را در حوزه تعمیرات لباسشویی آاگ تربیت کرده و پرورش داده است که با دانش روز بتوانند از پس هر تعمیر لوازم خانگی با برند آاگ بربیایند.

در صورت بروز هر گونه مشکلی و خرابی ماشین لباسشویی آاگ خود با کارشناسان ما تماس بگیرید تا با مشاوره رایگان شما را کمک کنند و یا با ثبت سفارش به صورت آنلاین اقدام کنید.

برای دیدین اینستاگرام ما ویدیوهای آموزشی در زمینه تعمیرات و نگه داری لوازم خانگی استفاده کنید . برای دنبال کردن اینستاگرام ما روی لینک کلیک کنید .

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *