تعمیر دیگ لباسشویی, دیگ لباسشویی, ماشین لباسشویی

تعمیر دیگ لباسشویی

تعمیرات دیگ ماشین لباسشویی

[av_textblock size=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” av_uid=’av-cga743′ admin_preview_bg=”]

عیب یابی و تعمیر دیگ لباسشویی

اگر از لباسشویی قدیمی در منزلتان استفاده می­کنید، باید توجه داشته باشید که لگن لباسشویی قدیمی ممکن است به دلیل انجام عمل شستشوی لباس‌ ها در مدت زمان طولانی مستهلک شود و نیاز به تعمیر دیگ لباسشویی و تعویض لگن لباسشویی قدیمی خواهد بود.

از این رو مرکز تعمیرات دیگ ماشین لباسشویی به شما کمک خواهد کرد تا در کوتاه ترین زمان و با صرف هزینه مناسب دیگ آسیب دیده خود را تعمیر کنید.

همچنین در صورتی که لباسشویی به خوبی از عهده شستن و خشک کردن لباس‌ ها بر نیاید، یا این‌ که دیگ لباسشویی در حین چرخش ضربات زیادی را به بدنه دستگاه وارد کند، باید در اسرع وقت دستگاه را از برق خارج کنید و نسبت به تعمیر دیگ ماشین لباسشویی اقدام فرمایید.

دیگ لباسشویی معمولا از جنس استیل، ورق گالوانیزه و یا ورق سیاه لعاب کارى شده ساخته می‌ شود، تا در برابر زنگ زدگی مقاوم باشد.

از طرفی امروزه پلاستیک‌ های مقاوم جهت ساخت دیگ لباسشویی مورد استفاده قرار می‌گیرند، تا دیگ در طول استفاده از مقاومت بیشتری برخوردار باشد.

دلیل عملکرد نادرست دیگ ماشین لباسشویی

عملکرد نادرست دیگ ماشین لباسشویی ممکن است به دلیل سوراخ شدن در اثر اشیای نوک تیز باقی مانده در جیب لباس‌ ها رخ داده باشد.

به عنوان مثال در صورتی که پیچ یا میخ یا کلید درون جیب لباس‌ ها باقی مانده باشد، در طول انجام فرآیند شستشو ضربات جبران ناپذیری به مخزن دستگاه وارد می‌ شود و سبب سوراخ شدن دیگ لباسشویی می‌ گردد.

این امر سبب نشتی آب دیگ ماشین لباسشویی می‌ شود و قطعات داخلی دستگاه را با مشکل جدی مواجه می‌ سازد.
[/av_textblock]

[av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-1phxyr’]
[av_image src=’https://takrepair.com/wp-content/uploads/تعمیر-دیگ-لباسشویی.jpg’ attachment=’20393′ attachment_size=’full’ copyright=” caption=” styling=” align=’center’ font_size=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#000000′ overlay_text_color=’#ffffff’ animation=’no-animation’ hover=” appearance=” link=” target=” title_attr=” alt_attr=” id=” custom_class=” av_element_hidden_in_editor=’0′ av_uid=’av-ga0m77′ admin_preview_bg=”][/av_image]
[/av_one_full]

[av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-eso6eb’]

[av_textblock size=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” av_uid=’av-kdfqexc2′ admin_preview_bg=”]

منظور از دیگ لباسشویی کدام قسمت است؟

دیگ لباسشویی دقیقا همان قسمتی است که با باز کردن درب لباسشویی به راحتی قابل دیدن است و لباس ها را درون آن قرار میدهیم. در مدل ای جدید، دیگ مستقیما به موتور متصل است.

اتصال مستقیم دیگ لباسشویی به موتور لرزش و صدای دستگاه را کاهش می دهد و در نتیجه باعث افزایش طول عمر دستگاه می شود.

در مدل های پیشرفته از لباسشویی ها، حذف تسمه و تجهیزات جانبی فضای داخلی ماشین و ظرفیت شستشو را افزایش داده است.

با خرابی دیگ لباسشویی عملا امکان چرخش این قطعه از بین می رود و باید بررسی های لازم برای یافتن علت این خرابی و اختلال با دقت انجام شود.

نشانه های خرابی دیگ لباسشویی

معمولا در لباسشویی های قدیمی دیگ کاربرد اصلی خود را از دست می دهد و به سر و صدا می افتد و با این صدا ها اعلام می کند که تعمیر دیگ لباسشویی واجب و اساسی است.

گاهی نیز کاربران به دلیل کاربری های غلط و غیر استاندارد آسیب های عجیب و غریبی به دیگ لباسشویی می زنند که اگر درباره نحوه درست کاربری اطلاعات داشتند یا مطالعه کوچکی از دفترچه راهنما انجام می دادند، هرگز نیاز به تعمیرات دیگ ماشین لباسشویی پیدا نمیکردند.

در هر صورت برای تعمیر دیگ لباسشویی  باید از یک مرکز تخصصی و معتبر مانند تک ریپیر کمک بخواهید.

گاهی نیز لباسشویی در هنگام شستشو و چرخش ضربات زیادی را به بدنه دستگاه وارد کند و از عهده شستن و خشک کردن لباس ها بر نمی آید؛ در چنین شرایطی هرگز به استفاده از ماشین لباسشویی ادامه ندهید و برای تعمیر دیگ لباسشویی حتما با نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی تماس گرفته تا در کوتاه ترین زمان دیگ لباسشویی شما را تعمیر کنند.
[/av_textblock]

[/av_one_full][av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-amw5qr’]
[av_image src=’https://takrepair.com/wp-content/uploads/تعمیرات-دیگ-ماشین-لباسشویی.jpg’ attachment=’20394′ attachment_size=’full’ copyright=” caption=” styling=” align=’center’ font_size=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#000000′ overlay_text_color=’#ffffff’ animation=’no-animation’ hover=” appearance=” link=’manually,https://takrepair.com/2020/08/03/%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%af%da%af%db%8c-%d8%aa%d8%b9%d9%85%db%8c%d8%b1-%d9%85%d8%a7%d8%b4%db%8c%d9%86-%d9%84%d8%a8%d8%a7%d8%b3%d8%b4%d9%88%db%8c%db%8c/’ target=’_blank’ title_attr=” alt_attr=” id=” custom_class=” av_element_hidden_in_editor=’0′ av_uid=’av-8pasub’ admin_preview_bg=”][/av_image]
[/av_one_full]

[av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-77t04z’]

[av_textblock size=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” av_uid=’av-6gxa6b’ admin_preview_bg=”]

دلایل عملکرد نامناسب دیگ لباسشویی

  • سوراخ شدن دیگ لباسشویی در اثر اشیای نوک تیز باقی مانده در جیب لباس‌ها؛ این مسئله باعث نشتی آب دیگ ماشین لباسشویی می‌ شود و قطعات داخلی دستگاه را با مشکل جدی مواجه می کند.
  • عدم توجه به ظرفیت ماشین لباسشویی؛ در چنین شرایطی دیگ لباسشویی در حین انجام شستشو از مکان اولیه خارج می‌ شود. مجبور هستید برای تعمیر دیگ لباسشویی از یک تعمیرکار در تک ریپیر کمک بخواهید.
  • حمل و جابجایی نادرست هم می تواند به دیگ لباسشویی آسیب برساند؛ حمل غلط که باعث میشود ماشین لباسشویی از حالت تنظیمات اولیه خارج شود.

از سوی دیگر در صورتی که به ظرفیت ماشین لباسشویی دقت نکنید و لباس‌ هایی بیش از ظرفیت تعین شده درون دستگاه قرار دهید، لگن لباسشویی در حین انجام شستشو از مکان اولیه خارج می‌شود و نیاز به تعمیرات دیگ ماشین لباسشویی وجود خواهد داشت.

از دلایل دیگر مشکلات لگن لباسشویی می‌ توان به حمل و جابجایی نادرست دستگاه اشاره کرد. در صورتی که ماشین لباسشویی در طول فرآیند حمل و نقل دچار ضربه شده باشد، اهرم‌ های اطراف دیگ آزاد می‌شوند و مخزن ماشین لباسشویی از حالت تنظیمات اولیه خارج می‌ شود.

خدمات مرکز تعمیر دیگ لباسشویی

جهت دریافت خدمات تعمیر دیگ ماشین لباسشویی تنها از کارشناسان فنی تعمیرگاه مجاز لباسشویی کمک بگیرید، تا فرآیند عیب یابی و تعمیر لباسشویی به بهترین نحو ممکن صورت بپذیرد.

کارشناسان فنی نمایندگی مجاز لباسشویی، از دانش روز دنیا جهت تعمیرات دیگ ماشین لباسشویی برخوردار هستند و فرآیند عیب یابی و تعمیرات لباسشویی را با حداکثر توانمندی و دقت لازم به انجام می‌ رسانند.

از این رو بعد از انجام عیب یابی و تعمیر دیگ لباسشویی، دستگاه همانند روز اول قابل استفاده خواهد بود و نگرانی از این بابت وجود نخواهد داشت.

در صورتی که قطعات داخلی ماشین لباسشویی مانند لگن لباسشویی قدیمی، نیاز به تعویض داشته باشد، نمایندگی مجاز ماشین لباسشویی از قطعات فابریک و اصل جهت تعمیرات دیگ ماشین لباسشویی استفاده می‌ کند.

این قطعات تماما دارای گارانتی معتبر هستند و در صورت بروز مشکل مجدد می‌ توانید با خدمات پس از فروش قطعات تک ریپیر تماس بگیرید و از خدمات گارانتی استفاده کنید.

در صورتی که نیاز به تعمیرات، عیب یابی و یا سرویس ماشین لباسشویی دارید، هم اکنون با شماره 44287993 و 88592650 تماس بگیرید و درخواستتان را ثبت کنید، تا کارشناسان فنی در اسرع وقت در محل حاضر شوند و فرآیند تعمیرات دستگاه را به انجام برسانند.

با پر کردن فرم زیر و شرح خرابی دستگاه خود کارشناسان ما با بررسی مشکل به وجود آمده  تکنسین مربوطه را برای تعمیر به محل مورد نظر اعزام مینمایند:

[gravityform id=”5″ title=”true” description=”true” ajax=”true”]

[/av_textblock]

[/av_one_full][av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-3oij03′]

[av_image ][/av_image]

[/av_one_full]

مطالب مرتبط

One thought on “تعمیر دیگ لباسشویی

  1. Floydnualk گفت:

    mexican border pharmacies shipping to usa: Online Pharmacies in Mexico – medicine in mexico pharmacies

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *