تعمیر کولر گازی جنرال مکس

تعمیرات کولر گازی جنرال مکس

تعمیرات کولر گازی جنرال مکس و تعمیر کولر گازی جنرال مکس

تعمیرات کولر گازی جنرال مکس به عنوان یکی از مراکز فعال در زمینه تعمیر کولر گازی جنرال مکس آماده ارائه خدمات حضوری در محل کار و یا محل زندگی شما تهرانی های عزیز می باشد. ما به شما وعده می دهیم که شما بهترین ها را نزد ما دریافت خواهید کرد، به طوری که تا مدتها مشکل کولر را از یاد ببرید و از یاد ببرید که زمانی کولر گازی جنرال مکس شما مشکلی داشته است. این بدان معنا است که شما تا مدتها با کولر گازی جنرال مکس مشکلی نخواهید داشت و این را در کیفیت تعمیرات کولر گازی جنرال مکس انجام شده مشاهده خواهید نمود.

کولر گازی جنرال مکس یکی دیگر از سری کولرهای جنرال می باشد که به خوبی توانسته جایگاه خوبی برای خود در میان ایرانیان کسب کند. در کنار کارایی خوب این کولرها، پشتیبانی و خدماتی که در مواقع اضطراری به آنها نیاز خواهند داشت مطرح می باشد که تک تک آنها توسط نمایندگی تعمیر کولر گازی جنرال مکس ارائه می شود.سرویس کولر گازی قبل از فصل گرما به همگی توصیه میشود چون هم باعث کاهش مصرف برق شما خواهد شد هم باد خنک تری خواهد داد.

تعمیر کولر گازی جنرال مکس

تعمیر کولر گازی جنرال مکس

مشکلات کولرهای گازی جنرال مکس

مشکلاتی که در تمامی کولرها به وجود می آیند تقریباً یکسان است با اندک تفاوت در طراحی و کارایی. هر یک از کولرها با توجه به طراحی شان می توانند مشکلات متفاوتی داشته باشند که از میان آنها و از میان مشکلات کولرهای گازی جنرال مکس می توان به موارد زیر اشاره کرد:
⦁ صدای بلند هنگام کار کردن کولر گازی جنرال مکس
⦁ نشتی آب در پنل کولر گازی جنرال مکس
⦁ عدم تولید هوای سرد و خنک توسط کولر گازی جنرال مکس
⦁ تولید برفک توسط کولر و در قسمت اواپراتور کولر گازی جنرال مکس
⦁ روشن نشدن کولر گازی جنرال مکس
⦁ از کار افتادن فن کولر گازی جنرال مکس
⦁ از کار افتادن برد کولر گازی جنرال مکس

شاید کم و بیش با این مشکلات آشنایی داشته باشید اما نحوه رفع آنها را بلد نباشید. در صورتی که اندکی در زمینه تعمیرات کولر گازی جنرال مکس اطلاعاتی دارید که می تواند به شما کمک کند، هر یک از این

مشکلات را رفع نمایید سعی کنید با مشورت با یک کارشناس تعمیرات کولرگازی جنرال مکس این کار را انجام دهید. در صورتی که احساس می کنید با داشتن اندک اطلاعات از تعمیرات کولرهای گازی جنرال مکس

نمی توانید مشکل را رفع نمایید، بهتر است این کار را به کاردان بسپارید و با مرکز تعمیر کولرگازی جنرال مکس تماس بگیرید.

تعمیرات کولر گازی جنرال مکس

تعمیرات کولر گازی جنرال مکس

خدمات مرکز تعمیر کولرگازی جنرال مکس

نمایندگی تعمیر کولر گازی جنرال مکس یکی از مراکز فعال در تهران خدمات متعددی را به مشتریان خود ارائه می دهد. مهم نیست شما از چه منطقه ای هستید، مهمترین مسئله این است که شما با کولر خود با مشکل روبرو شده اید و این شکل باید رفع شود. کارشناسان ما در این مرکز دوره های تخصصی مربوط به تعمیرات کولرگازی جنرال مکس را گذرانده و از سویی مهارت کافی برای انجام تعمیرات کولرگازی را دارند و از سویی دیگر تجربه و سابقه لازم را برای انجام هر یک از این تعمیرات را دارند.

شما می توانید برای دریافت تعمیرات کولر گازی  با نمایندگی تعمیر کولر گازی جنرال مکس تماس گرفته و مشکل کولر خود را با کارشناس مطرح نمایید. او پس از پرسیدن برخی سوالات می تواند شما را در این زمینه راهنمایی نماید. در صورتی که نیاز به حضور در محل و ارائه خدمات حضوری باشد، کارشناس با شما هماهنگی های لازم برای این امر را با شما به عمل خواهد آورد. پس از ساعاتی در محل کار و یا محل

زندگی شما حاضر خواهد شد و با عیب یابی کولر گازی به شما اطلاعات کافی در این زمینه را ارائه خواهد داد و پس از اطمینان از رضایت شما، تعمیرات کولر گازی جنرال مکس را انجام خواهد داد.

مزایای دریافت خدمات از نمایندگی تعمیر کولر گازی جنرال مکس

از جمله مزایای دریافت تعمیرات کولر گازی جنرال مکس از نمایندگی تعمیر کولرگازی جنرال مکس این است که ممکن است کارشناس قطعات جایگزین برای انجام تعمیرات کولر گازی استفاده نماید، این قطعات اصلی و فابریک می باشند و با کولر گازی جنرال مکس سازگاری دارند. این بدان معنا است که شما می توانید از بکارگیری این قطعه در تعمیر آسوده خاطر باشید و این قطعه مانند قطعه اصلی می باشد. با توجه به اینکه نمایندگی تعمیر کولر گازی جنرال مکس از قطعات اصلی و اورجینال می باشند، بنابراین ممکن است بسیار بهتر از قطعه خود کولر برای شما کار بدهند.

دلایل انتخاب نمایندگی کولرگازی جنرال  مکس جهت تعمیر و سرویس :

  •  دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص و هر برند
  •  تکنسین های دوره دیده در امر تعمیر کولر گازی و سرویس
  •  سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  • تعیین زمان حضور تکنسین ها در منزل با شماست
  •  تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی نمایندگی جنرال مکس
  •  استفاده از گازهای برودتی درجه یک و قطعات فابریکی و اورجینال
  •  سرویس دهی در تمامی روز های هفته، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
  •  تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود)
با پر کردن فرم زیر و شرح توضیحات راجع کولر گازی جنرال مکس خود کارشناسان ما با بررسی مشکل کولر گازی شما تکنسین مربوطه را با هماهنگی به منزل شما اعزام میکنند.
02122737566
02144287993
[gravityform id=”5″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *