باطری جاروشارژی مجیک, تعمیر جاروبرقی

باطری جاروشارژی مجیک

باطری جاروشارژی مجیک- جاروشارژی مجیک

[av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-ebqhcp’]

[av_textblock size=’16’ av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” av_uid=’av-1b94kp’ admin_preview_bg=”]

باطری جاروشارژی مجیک

اشتباهاتی که مردم در رابطه با باطری جاروشارژی مجیک و استفاده از آن انجام می دهند منجر به ایجاد مشکلات زیادی برای آن ها می گردد. اغلب مردم با استفاده از جاروشارژی مشکلات خود را از بین می برند و استفاده از این نوع جارو در سال های اخیر رایج شده است.  همین امر باعث شده بیشتر به تعویض باطری آن و یا تعمیر آن نیازمند باشند ، نمایندگی جاروشارژی مجیک این نیاز شما را در کوتاه ترین زمان بر طرف خواهد کرد.

در واقع جاروشارژی مشکلات متعدد جارو های دستی را از بین برده و از طرفی به جای حمل و جا به جایی جارو های بزرگ برقی برای موارد معمول مناسب است.

تمیز کردن سطوح کوچک و در مکان هایی که امکان دسترسی با جارو برقی وجود ندارد یکی از قابلیت های مهم جاروشارژی می باشد.

باطری جاروشارژی مجیک یکی از مواردی است که در حین استفاده اشتباه، مردم با آن دست و پنجه نرم می کنند.

مسلما باطری ها عمر مفید مشخصی دارند و باطری جاروشارژی مجیک نیز همچون دیگر باطری ها در زمان مشخصی نیاز به تعویض دارد.

از آنجا که استفاده از باطری جاروشارژی با برق بوده و باید طی مدت زمانی شارژ شود، مردم بدون دانش در این زمینه با مشکلات عدیده ای در این باره مواجه می شوند.

در واقع با افزایش زمان به برق وصل کردن باتری جاروشارژی مجیک ممکن است آسیب های متعددی به وجود آید که از جمله ی آن دشارژ کردن مداوم باتری باشد.
[/av_textblock]

[/av_one_full][av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-h8xznt’]

[av_image src=’https://takrepair.com/wp-content/uploads/باطری-جاروشارژی-مجیک.jpg’ attachment=’21093′ attachment_size=’full’ copyright=” caption=” styling=” align=’center’ font_size=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#000000′ overlay_text_color=’#ffffff’ animation=’no-animation’ hover=” appearance=” link=” target=” title_attr=” alt_attr=” id=” custom_class=” av_element_hidden_in_editor=’0′ av_uid=’av-1ix6uh’ admin_preview_bg=”][/av_image]

[/av_one_full][av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-ebqhcp’]

[av_textblock size=’16’ av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” av_uid=’av-1b94kp’ admin_preview_bg=”]

ویژگی های باطری جارو شارژی مجیک

یکی از مشکلاتی که مصرف کنندگان برای خرید باطری جاروشارژی دارند این است که در این باطری از الگوی واحدی جهت سری شدن پیروی نمی کنند و هر برند برای خود الگوی خاصی دارد.

هر چه که جریان شارژ باتری بیشتر باشد دمای باتری به سرعت بالا می رود اما هنگامی که باتری نزدیک به شارژ کامل باشد دمای آن به سرعت بالا می رود و به 45 تا 50 درجه می رسد که بعضی از شارژرها از طریق دما متوجه شارژ کامل باتری شده و فرایند شارژ رامتوقف می کنند. در دمای 20 درجه سانتی گراد این نوع باتری ها حدود 10 درصد در ماه دشارژ می شوند، اگر می خواهید باتری رابه مدت طولانی مورد استفاده قرار ندهید باید شارژ آن راحدود 40 درصد قرار دهید.

تعویض باتری جاروشارژی

میتوانید با مراجعه به نمایندگی های رسمی فروش و تعمیر جاروشارژی مجیک در سراسر تهران نسبت به تعویض باتری اقدام فرمایید.

عمر باتری جارو شارژی

معمولا باتری های جاروشارژی عمری حدود 3 سال دارند، که این مورد با توجه به مارک جاروشارژی و طریقه شارژ نمودن جاروشارژی متغیر میباشد

نحوه شارژ جارو شارژی به این شکل است که بعد از اتمام شارژ باتری آن را روی پایه شارژ قرار دهید و هنگامی که شارژ دارد رو پایه شارژ قرار ندهید و یا اینکه آداپتور را از برق جدا نمایید و هنگامی که شارژ جارو تمام شد، آداپتور را به برق متصل نمایید. این شکل استفاده طول عمر باتری شما را افزاش میدهد.

مدت زمان شارژ جارو شارژی بستگی به میزان خروجی ولتاژ و آمپر آداپتور دارد، معمولا برای اولین استفاده به حدود 16 ساعت و برای دفعات بعدی حدود 8 ساعت زمان نیاز دارد.

[/av_textblock]

[/av_one_full][av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-ahxho9′]

[av_image src=’https://takrepair.com/wp-content/uploads/جاروشارژی-مجیک-2.gif’ attachment=’21094′ attachment_size=’full’ copyright=” caption=” styling=” align=’center’ font_size=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#000000′ overlay_text_color=’#ffffff’ animation=’no-animation’ hover=” appearance=” link=” target=” title_attr=” alt_attr=” id=” custom_class=” av_element_hidden_in_editor=’0′ av_uid=’av-354d5′ admin_preview_bg=”][/av_image]

[/av_one_full][av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-6ubu49′]

[av_textblock size=’16’ av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” av_uid=’av-5b7qnd’ admin_preview_bg=”]

جاروشارژی مجیک

در این مواقع عملا استفاده از جاروشارژی مجیک غیر ممکن می شود و به همین خاطر است که توصیه می شود تا آموزش های لازم در این زمینه داده شود.

برای این کار مردم باید بدانند که زمان استفاده از باطری جاروشارژی مجیک محدود است و پس از آن نیاز به شارژ مجدد وجود دارد.

در این مواقع بهتر است زمان مشخصی را برای شارژ جاروشارژی مجیک اختصاص داد و از افزایش این زمان جدا خودداری نمود.

با این کار عمر مفید باطری افزایش خواهد یافت و کاربران می توانند به بهترین شکل در مدت زمان طولانی تری بدون مشکل از جاروشارژی مجیک استفاده نمایند.

اغلب مشکلات مردم در این باره و به خصوص درباره ی باطری جاروشارژی مجیک از عدم دانش نشات می گیرد و در صورت آموزش درست نیاز به تعمیر جارو برقی و حتی خرید یا تعویض باطری وجود نخواهد داشت.

کارشناسان مهر تایید کیفیت جاروشارژی مجیک را زده اند و بنابراین نمی توان از این برند کره ای ایراد گرفت و تنها استفاده ی غلط موجب بروز معایب مختلف خواهد شد.

از طرفی جاروشارژی مجیک یکی از محصولات پر تقاضا در بازار است و تنوع محصول فوق العاده ای دارد لذا بهتر است برای تعویض باتری این محصول از روش های تایید شده استفاده نمود.

استفاده از قطعات باطری جاروشارژی مجیک سالم و بدون مشکل یکی از راه های افزایش عمر دستگاه بوده و اطمینان به مراکز مختلف را افزایش می دهد.

مراکزی که با تضمین از باطری های فابریک محصول استفاده می کنند می توانند به عنوان بهترین شناخته شوند و مشتریان زیادی را نیز جذب خواهند کرد.

تنها با این شرط که اعتماد مشتریان خود را دریافت کرده و به بهترین شکل نیاز ایشان را پاسخ دهند.

در صورت بروز هر گونه مشکلی برای جارو شارژی شما میتوانید با مرکز تعمیر تک ریپیر تماس گرفته تا کارشناسان فنی ما به صورت رایگان به شما مشاوره دهند.

با پر کردن فرم زیر و شرح خرابی دستگاه خود کارشناسان ما با بررسی مشکل شما و یا تعویض برای باطری جارو شارژی شما تکنسین مربوطه را برای تعمیر یا تعویض به محل مورد نظر شما اعزام مینمایند:

شماره تماس:

غرب 44287993-021  

مرکز 88592650-021

[gravityform id=”5″ title=”true” description=”false” ajax=”true”]
[/av_textblock]

[/av_one_full]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *