دسته‌بندی نشده

تعمیرات تلویزیون فیلیپس

تعمیر تلویزیون فیلیپس و تعمیرات تلویزیون فیلیپس

 

شرکت فیلیپس به عنوان یکی از شرکت های مطرح در دنیا در چند سال اخیر موفق به ساخت تلویزیون های LED، OLED و 4D شده است. تلویزیون های فیلیپس توسط کشور هلند و لهستان ساخته و تولید می شوند و با بهترین کیفیت در طراحی و ساخت به سایر نقاط در دنیا عرضه و صادر می شوند. تلویزیون های فیلیپس مطمئناً یکی از برترین ها می باشند، در عین حال گاهی به مشکلاتی برمیخورند که نیاز به انجام برخی از تعمیرات  دارند. مرکز تعمیر تلویزیون فیلیپس یکی از مراکزی می باشد که تعمیرات مختلف تلویزیون های فیلیپس را انجام می دهد. برای دریافت بهترین خدمات در اسرع وقت می توانید با مرکز تعمیرات تلویزیون فیلیپس تماس گرفته و خدمات تعمیرات تلویزیون فیلیپس مورد نیاز خود را دریافت کنید.

 

تعمیرات-تلویزیون-فیلیپس

تعمیر-تلویزیون-فیلیپس

مرکز تعمیر تلویزیون فیلیپس شامل چه تعمیراتی می شود؟

شاید ساعتها از کار افتادن تلویزیون و یا روبرو شدن با مشکلات زیر تا حدودی اعصاب شما را تلف کند، به ویژه اگر هزینه بالایی را بابت خرید تلویزیون پرداخته باشید. در صورت روبرو شدن با هر یک از مشکلات زیر در تلویزیون فیلیپس در اسرع وقت با مرکز تعمیر تلویزیون فیلیپس تماس بگیرید تا هر چه زودتر تلویزیون شما مانند سابق کار کند و مشکل آن رفع شود

⦁ خاموش شدن یکباره تلویزیون فیلیپس
⦁ روشن شدن های پی در پی در تلویزیون فیلیپس
⦁ تشکیل هاله سفید یا سیاه هنگام تماشای تلویزیون
⦁ روشن نشدن تلویزیون فیلیپس
⦁ سوختن برد الکتریکی تلویزیون فیلیپس
⦁ روشن شدن با تاخیر تلویزیون فیلیپس
⦁ تشکیل ردیف هایی از رنگ های بهم ریخته رنگی
⦁ قطع شدن صدای تلویزیون فیلیپس  با وجود اتصالات صحیح
⦁ ادامه پیدا کردن حالت استندبای تلویزیون فیلیپس

تمامی این مشکلات می توانند به نوعی مشکل ساز باشند و در صورت عدم توجه به چنین مواردی که شاید جزیی به نظر برسند، مشکل را پیچیده تر کنند و حتی ممکن است باعث از کار افتادن و سوختن تلویزیون شوند. بنابراین با مشاهده هر یک از این مشکلات و هر مشکل دیگری، با ما تماس گرفته و نسبت به دریافت تعمیرات تلویزیون و به رفع هر یک از خدمات مورد نیاز خود اقدام نمایید.

خدماتی که در مرکز تعمیر فیلیپس ارائه می شوند؟

مرکز فیلیپس یکی از مراکز تعمیرات تلویزیون می باشد که از کارشناسانی با مهارت بالا بهره می برد. کارشناسان و متخصصین فیلیپس دوره های تخصصی تعمیرات مربوط به تلویزیون و بردهای الکتریکی را گذرانده و با انجام تعمیرات بسیاری مهارت خود را به اثبات رسانده اند. شما می توانید تعمیرات مربوط به تلویزیون فیلیپس را نزد ما در نمایندگی  فیلیپس انجام دهید و از تعمیر تلویزیون خود اطمینان خاطر داشته باشید.

چگونگی ارائه خدمات در مرکز تعمیر تلویزیون فیلیپس

خدماتی که توسط مرکز تعمیرات فیلیپس انجام می شود به دو بخش حضوری و غیر حضوری تقسیم می شوند. خدمات غیر حضوری برای آن دسته از افراد مناسب می باشد که تا حدودی سررشته ای از تعمیرات دارند و یا دوره ای را گذرانده اند و تنها نیز به یک راهنمایی دارند.

تعمیر-تلویزیون-فیلیپس

تعمیر-تلویزیون-فیلیپس

اما در مورد خدمات حضوری که یکی از بهترین خدمات ما در مرکز تعمیر فیلیپس می باشد، می توانیم به شما این خبر خوب را بدهیم که دیگر نیازی نیست نگران حمل ونقل و جابجایی تلویزیون از محل کار و یا محل زندگی به مرکز تعمیرات باشید و تنها یک تماس می توان مشکل گشای کار شما باشد. پس از تماس شما می توانید با کارشناس تعمیرات فیلیپس صحبت کنید و مشکل تلویزیون خود را با وی مطرح کنید. او در این زمینه از شما اطلاعاتی را جویا خواهد شد که به روند تعمیرات تلویزیون کمک می کند.

پس از دریافت تماس شما، کارشناس تعمیرات تلویزیون با تجهیزات مورد نیاز برای انجام تعمیرات به محل کار و یا محل زندگی شما مراجعه خواهد نمود و با انجام بررسی ها و عیب یابی لازم و در جریان قرار دادن شما در مورد نحوه و میزان تعمیرات، تلویزیون را انجام خواهد داد. قابل ذکر است که در صورتی تعمیرات روی تلویزیون شما صورت خواهد گرفت که شما نسبت به انجام تعمیرات رضایت کامل داشته باشید. در نهایت کارشناس مرکز تعمیر تلویزیون به شما یک ضمانت نامه برای پشتیبانی از قطعات جدید به کار رفته در تعمیر ارائه می کند که این ضمانت نامه تضمین کننده کارکرد این قطعه خواهد بود.

متخصصان حاضر در واحد تعمیر تلویزیون فیلیپس در تهران در قدم اول با بررسی های دقیق به عیب یابی دستگاه می پردازند و قطعه ی معیوب را شناسایی می کنند. عیب یابی دقیق مهم ترین بخش در فرآیند تعمیرات تلویزیون به شمار می رود و در صورتی که به درستی انجام نشود نتایج مطلوبی نخواهد داشت. به عبارتی زمانی که عیب یابی تلویزیون به درستی انجام نمی شود تعمیرات بی نتیجه بوده و مشکلات دستگاه حل نخواهد شد.

پس از عیب یابی فرآیند تعمیرات آغاز می شود. تعمیرات در واحد تعمیر تلویزیون با استفاده از مدرن ترین ابزارآلات انجام می شود. متخصصان و کارشناسان حرفه ای در این واحد به دلیل بهره مندی از به روز ترین متد های تعمیراتی در مدت زمانی کوتاه تمامی عیوب دستگاه را برطرف خواهند کرد. کلیه ی دستگاه ها پس از اعمال فرآیند تعمیرات برای کاربران تست شده و در مرحله ی آخر در صورت عملکرد درست به مشتری تحویل داده می شود.

 

با پر کردن فرم زیر و شرح خرابی دستگاه خود کارشناسان ما با بررسی مشکل به وجود آمده تکنسین مربوطه را برای تعمیر به محل مورد نظرتان اعزام مینمایند:

02188592650

02122737566

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *